גרניט 365 שיש למטבח

סוג השיש המומלץ ביותר בשוק הישראלי ולא לחינם

החלטתם להתחדש במטבח חדש?

עם כל שיפוץ מטבח באים החלטות במה כדאי להשקיע יותר ופחות.

שיפוץ המטבח יכול להיות מתיש לפעמים והאפשרויות עיצוב כה רבות.

כשמדובר בשיש שלכם לא כדאי להתפשר, השיש משמש אתכם בכל מעשיכם במטבח, עליו מבשלים מניחים סירים, אוכל תבלינים ועוד…

כדאי לזכור שהיום יש מגוון רחב של סוגי שיש בשוק מהזול ליקר והאיכות היא זאת שמבדילה בין האחד לשני, להשקיע בשיש טוב יחסוך לכם כאב ראש רבים ומאמצים בניסיונות כושלים להסיר כתמים מהשיש.

אם אתם רוצים לאכול לחתוך ולנקות על ואת השיש בלי דאגות שיש גרניט 365 או יהיה ההחלטה הכי נבונה שתעשו כשמדובר בשיפוץ המטבח שלכם.

 

מהו שיש גרניט?

שיש גרניט פורצלן עשוי מטבען טבעית כלומר לא מאבן סינטטית אשר יוצרה במכונה.

לשיש זה יש הרבה יתרונות מכיוון והוא טבעי הוא ייחודי ולכן רוב הסיכויים שתהיו היחידים בעלי אותו שיש, בעקבות כך גם קיים מגוון רב של צבעים דגמים וסגנונות עיצוב שונים כך שתוכלו להתאים את השיש למטבח שלכם ללא פשרות, יתרון נוסף ואולי החשוב מכל שלשיש זה יש עמידות בפני שריטות כך שאפשרות לחתוך ישירות על השיש בלי חשש שיפגע, ולא רק זה הוא גם עמיד בפני טמפרטורות גבוהות כך שניתן להניח על גביו מחבתות חמות וסירים, ואם אתם אנשים שניקיון הוא במקום ראשון אצלכם שיש זה לא סופג כתמים ולכלוכים בקלות, כל אלו הופכים אותו לשיש עמיד המחזיק לשנים ארוכות.

 

ומהו המחיר?

מכיוון וזהו שיש מאבן טבעית אל תצפו למחיר נמוך, אך בשל היתרונות הרבים וכאבי הראש שהוא חוסך אפשר לומר כי זאת השקעה משתלמת למטבח שלכם.

מחירו בממוצע למטר מתחיל ב1600 שקלים ואף יותר.

לפני מזל טוב! החלטתם להשקיע בשיש גרניט?

כיום יש חברות שיש רבות ולכן לפני רכישת השיש מומלץ לעשות סקר שוק ולראות את המחירים המוצעים בשוק כדי לקבל את האיכות השירות והמחיר הכי טוב עבורכם ועבור המטבח שלכם.

לסוגי שיש ומידע נוסף היכנסו לאתר שלנו https://aven-s.co.il

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.