הדפסה על קנבס גדול

אם הסלון בביתכם מרגיש לכם מעט משעמם או חסר ייחוד, נסו להוסיף כמה תמונות דקורטיביות גדולות ותגלו כיצד הוא מתעורר לחיים. כיום ניתן למצוא מגוון חנויות המציעות תמונות וכן מוצרי אקססוריז ועיצוב לבית, אך אין ספק כי עיצוב הבית עם תמונות קנבס יוכל לשדרג באופן ניכר את מראה החלל. כדי להפיק תמונות קנבס מעוצבות יש לפנות אל חברה המתמחה בשירותי הדפסה על קנבס גדול, כדי שהיא תוכל להכין עבורכם תמונות איכותיות שיקשטו את הסלון וכן חללים אחרים בביתכם.

תוהים למה דווקא תמונות קנבס יהיו הבחירה הנכונה עבורכם? נסביר במאמר הבא מהן תמונות קנבס ומה היתרונות בהם. 

הדפסה על קנבס גדול

מהי הדפסה על קנבס?

הדפסה על קנבס היא שיטת הדפסה מיוחדת המאפשרת ליצור שלל תמונות מודפסות על גבי בד מסוג קנבס. שיטת הדפסה זו נפוצה במיוחד בשנים האחרונות לצרכי פנאי, אם עבור הענקת מתנות מיוחדות לאנשים שאוהבים, או עיצוב הבית או משרד בדרך זולה ואיכותית. בשונה מהדפסת תמונות רגילות, הדפסה על קנבס גדול או קטן מאפשרת לקבל תמונה איכותית, מעוצבת ועמידה במיוחד. 

מהו קנבס ומה מיוחד בו?

תכונות העמידות של תמונות קנבס מגיעות מטכניקת האריגה של בד הקנבס, שנועד במקור לשמש כמפרשי סירות, ציפוי דפנות של סירות וקיאקים, תפירת אוהלים ויריעות אחרות המשמשות לתנאי שטח חיצוניים. כיוון ששיטת האריגה של בד הקנבס מבוצעת בצורה גסה, מתקבל בד חזק ועמיד במיוחד בפני תנאים סביבתיים שונים – ולכן תמונות המודפסות על גבי בד הקנבס נחשבות לעמידות ואיכותיות יותר למשך זמן ממושך.

למעשה בד הקנבס התחיל לשמש כמצע ציור כבר בתחילת המאה ה-14, אז אמנים וציירים שונים התחילו לשרבט את יצירותיהם על גבי בד הקנבס אותו הם מתחו לצורך יצירת תמונה ברורה. כיום בנוסף לציור ישירות על גבי בד הקנבס, ניתן פשוט להדפיס מגוון של תמונות על גבי בד איכותי וחזק זה.

תמונות קנבס – מגוון עיצובים וגדלים

נוסף ליתרונות של חוזק, עמידות ואיכות שיש לתמונות מקנבס, ניתן להשיג אותן גם במגוון עיצובים וגדלים כך שימלאו כל צורך ומטרה. חברות המתמחות בהדפסה על קנבס מאפשרות לצרכנים לבחור את גודל התמונה המתאימה להם, ובהתאם לבחירה הם מבצעים את פעולת ההדפסה באמצעות מכשור מיוחד לכך. לאלו שרוצים לרכוש תמונות קנבס מעוצבות בהתאמה אישית, ניתן לרכוש תמונות מודפסות על גבי קנבס כאשר לוח העץ עליו הקנבס מתוח מעוצב גם הוא בצורות שונות כמו לב, ריבוע קטן, וגם תמונות קנבס ענקיות.

מתי כדאי לבצע הדפסה על קנבס גדול?

אזורים וחללים בבית, משרד, חנות או כל מקום אחר אותו רוצים לעצב זקוקים לפריטי עיצוב מיוחדים שיקשטו את כל השטח ויתרמו לאווירה השוררת בחלל. לכן עבור חללים גדולים ומרווחים כמו סלון בבית פרטי, לובי של מלונות או משרדים עסקיים, חדרי ישיבות וכו' כדאי להעדיף הדפסה על קנבס גדול כך שתתקבל תמונת קנבס בולטת ומרשימה שתוצג בחלל הגדול. 

כיצד לבחור תמונת קנבס איכותית?

יחד עם הבחירה בגודל התמונה המתאימה ביותר לחלל, חשוב גם לבחור את תמונת הקנבס האיכותית ביותר. כיום ישנן שיטות שונות של הדפסה על קנבס גדול, קטן או כל גודל אחר כאשר שיטה אחת מאפשרת להדפיס תמונת קנבס באיכות צבע גבוהה, אך הדיו המודפס אינו עמיד בתנאים חיצוניים. השיטה האחרת לעומת זאת מדפיסה את תמונת הקנבס בצבע עמיד במיוחד בכל מקום, אך איכות צבע ההדפסה היא איננה גבוהה במיוחד.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.