הדפסה על קנבסים לעסק

הדפסה על קנבסים לעסקהדפסה על קנבסים היא כבר ממזמן הדרך המועדפת להדפסת והפקת תמונות ושלטים. זהו תוצר של יתרונות רבים של שיטת הדפסה זו על פני שיטות הדפסה אחרות, בין השאר בתחום האיכות, העמידות, הפשטות והיעילות והמחיר. למען האמת, הדפסה על קנבסים לעסק לא היה התחום המוביל בסוגה זו. ראינו הרבה יותר הדפסות בסגנון זה עבור בתים פרטיים, מתנות ואירועים מיוחדים. שם הם שימשו כמזכרות, כתמונות המהוות עיצוב לבית או ככאלו המזכירות חוויות או מציגות את בני המשפחה.

אלא שכאמור, הטרנד הזה אינו פוסח על עולם העסקים. רבים מבתי העסק משתמשים בטכנולוגיית הדפסה על קנבסים כדי להציג ייחודיות לעסק שלהם, להפגין בו אמירה ולא פחות חשוב לעצב אותו בצורה שתיצור לו בידול מול עסקים אחרים ותשדר את מה שהם היו רוצים להבליט.

מה מיוחד בתחום הדפסה על קנבסים?

הדפסה על קנבסים הפכה ללהיט בשל היתרונות הרבים שבה. אולם נדמה שהיתרון הבולט ביותר, שגם נכון בעולם המשרדים ומקומות העסקים, הוא היכולת לקחת כל תמונה שנמצא, כזו שיצרנו בעצמנו או כזו שהיא בארכיון הדיגיטלי שלנו או שהורדנו אותה מהרשת ולהדפיס אותה בכל צבע, סגנון וגודל שנרצה. התוצאה שנקבל, תהיה ברמה הגבוהה ביותר ותשדר יוקרתיות. זאת בשל התכונות הייחודיות של הקנבס ואופן מתיחת הבד סביב המסגרת, שמקנה מראה של תמונה בגלריה נחשבת.

אז אילו תמונות מודפסים עבור עסקים?

אם בבית פרטי, יש בעיקר תמונות של בני המשפחה מטיולים או אירועים מיוחדים, בבתי עסק ומשרדים זה כבר פחות אופייני. לעומת זאת, נמצא תמונות עם גוון עסקי, תמונות מתוחכמות ומעוררות השראה, משפטים מוטיבציוניים וכד', לפי רוחו של העסק. זה לא אומר שנפקד מקומם של תמונות הנוף והאומנות המודרנית והמופשטת. בחדרי המתנה ובמבואות של משרדים, נמצא לרוב את התמונות האלו והם מקנים מכובדות לעסק ומשרים אווירה מעוצבת ועדינה. 

ניתן גם להעניק נופך אישי למשרד או לעסק באמצעות הדפסה על קנבסים. לדוגמא תמונות של מנהלי החברה ברגעים משעמותיים, תמונות מתוך אירועים עסקיים, תמונות המנציחות הצלחות או עבודות שביצע המשרד וגם לוגו של המשרד עצמו או של הלקוחות ועוד אופנים וסוגים שונים של אמירות ורשמים עסקיים.

הכי גדול

אנחנו רוצים שהמשרד או העסק שלנו ישדרו הצלחה גדולה וענקית. גדול זה מרשים. ככה גם בעולם הדפסה על קנבסים. ההדפסה על קנבסים נעשית באמצעות מדפסות רחבות ובשל כך, ניתן ליצור הדפסות שיהפכו בסוף לתמונות ענק, גם של 3 על 3 מטרים. מעבר לפן העיצובי המדהים, חשבו איזו השפעה יש על תמונה בגודל מרשים כזה בכל חלל בעסק. היא גורמת לעצירה והתבוננות של כל אורח או לקוח והבנה שהחברה או העסק הזה חושב  בגדול.

לא רק לתלות בתוך העסק

דיברנו על תליית תמונות בחללים במשרד אבל למען האמת, הדפסה על קנבסים יכולה להינתן כמתנה או תשורה. בין אם זה כלפי לקוחותיך, עדות לשת"פ מוצלח ביניכם, בין אם זו ברכה לרגל הישג ובין אם זה מתנה עבור עובד, בדומה לתעודת הוקרה.

לתת אמירה לעסק שלך

הדפסה על קנבסים בבית עסק או במשרד היא הדפסה של תמונות או תכנים עם אמירה. זה דומה לשלט שנמצא מחוץ לעסק ומכריז עליו. האפקט הוא דומה. הן הלקוחות והן העובדים יחשפו כל העת למסר או לאמירה שלך ויש לכך משמעות רבה. העובדה, שכבונוס, אתה זוכה גם לעיצוב ושדרוג המשרד. במקום לתלות סתם תמונות שמצאת בשוק, אתה יכול באותו כסף, ובצורה מושכלת ואישית יותר, לעצב את העסק באמירה ייחודית שלך, על פי נושא או תחום דומה (למשל אתרים בארץ, צמחים, תמונות מוצרים וכד') וליצור אפילו גאוות יחידה במשרד.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.