הדפסה על קנבס זול ויפה

הדפסה על קנבס זולכולנו מעוניינים לבצע הדפסה על קנבס זול. אנו רואים את התמונות המרשימות המודפסות על גבי קנבס בכל מקום. בבתים פרטיים, משרדים, מסעדות, עסקים וכן, אפילו בגלריות. היופי הוא מה ששובה את ליבנו ומה שגורם לנו לרצות את זה אבל אנחנו רוצים לא רק יופי אנחנו רוצים גם הדפסה על קנבס זול. שלא נשלם מחיר גבוה במיוחד.

זה המקום להגיד. אם תכנסו לחנות כלי בית או סטוק, תמצאו תמונות קנבס במחיר זול יותר. אבל אלו לא יהיו תמונות שאתם בחרתם. אלו יהיו תמונות גנריות כמותן יש אלפים. לא בהכרח לטעמכם אלא לטעמם של אחרים. אתם רוצים משהו ייחודי שלכם. אתם רוצים להוסיף כיתוב מעניין, שלא לדבר על העובדה שלרוב תרצו שבתמונה יופיעו בני משפחתכם השמחים או אירוע או מוצר של העסק. על הייחודיות הזו צריך לשלם מעט יותר אם כי לא הרבה יותר.

הדפסה על קנבס זול ובמחיר הוגן

שם המשחק הוא מחיר הוגן. העובדה שאתם מקבלים מוצר ייחודי, לא אומר שאתם צריכים לשלם עליו באופן לא פרופורציונלי. האמונה שלנו היא שתהיו שמחים לא רק מהתוצאה אלא גם מהשירות והמחיר. לכן אנחנו מקפידים על עבודה עם החומרים הטובים ביותר, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר והשירות המקצועי והאדיב ביותר. רק המחיר לא יותר. המחיר שלנו הוא משתלם, כדי שתצא בהרגשה הטובה ביותר.

רגע, למה לא הדפסה על קאפה?

גם קאפה, אותו חומר דמוי קלקר מוקצף, מכילה למעשה תכונות שימוש דומים לשל בד הקנבס. גם היא מאפשרת לנו להדפיס כל דבר ייחודי שנרצה, גם היא מציעה לנו גדלי הדפסה כמעט בלתי מוגבלים והיא אפילו מעט זולה יותר. אז למה לבחור בהדפסה על בד קנבס?

התשובה לכך מסתכמת בשני מילים: איכות ועמידות. קאפה בהחלט יכולה להציג מראה מרהיב אך היא אינה משתווה להדפסה איכותי על בד. התכונות המצוינות של הצגת צבע ומרקם בד הקנבס מוכרים בעולם האומנות ולכן ציירים משתמשים בבד זה. כעת התמונות שלכם, במידה והם מודפסות במדפסת איכותית ועם דיו ייעודי- יכולים להציג את אותו אפקט מדהים ובעיקר יוקרתי יותר. בד הקנבס על מסגרת העץ שלו, גם יוצר תמונה בולטת יותר ועם יותר נוכחות.

הסיבה השנייה היא עמידות. קאפה היא למעשה הדפסה על ניר תמונה שמודבר על החומר המוקצף. פעמים רבות, לאחר זמן, נראה את הקצוות מתקלפים או נראה פגיעות , קמטים וכיווצים בתמונה כתוצאה מפגיעות ומכות. קנבס שמתוח היטב על המסגרת הוא הרבה יותר חזק. לא רק חזק אלא עמיד. על גבי הבד, כחלק מן התהליך נמרח חומר גימור, שנועל את הצבעים. הם לא ידהו ויתקלפו ממנו אילו עוד 100 שנה, במידה והתהליך נעשה בצורה איכותית.

הדפסה על קנבס זול למרות הכל

העובדה כי בתהליך נעשה שימוש בטכנולוגיה מיוחדת שגם דורשת מדפסות בפורמט מיוחד ועבודה מקצועית הן ברמת הדפוס והן ברמת הגרפיקה, לא אומרת שצריך לשם מחיר מוגזם על התוצאה. לצערנו, רבים מנצלים את העובדה כי אנו רוצים להדפיס את החלומות שלנו ומבקשים מחירים גבוהים מאוד. אנחנו לעומת זאת מאמינים כי ניתן להשיג שילוב מוצלח בין איכות הדפסה וסטנדרטים גבוהים ביותר לבין מחיר הגון ונוח. אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו, להתרשם מן המחירים וכן ליהנות ממבצעים ייחודיים המתפרסמים מידי פעם.

אנחנו לא רוצים שתגבילו את עצמכם בגלל המחיר. אנחנו רוצים שתאפשרו לעצמכם להדפיס קנבס שונה לכל חלק מהבית. למלא את המשרד בתמונות מיוחדות, לאפשר להעניק לסבא וסבתא פסיפס של תמונות קנבס עם כל הנכדים ועוד המון דברים מיוחדים. בשביל זה אנחנו מציעים הדפסה על קנבס זול ובמחיר משתלם.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.