הדפסה על קנבס באיכות גבוהה

מי מאיתנו לא מעוניין להציב בסלון, בחדר השינה או בכל חלל אחר בבית, תמונה מיוחדת וייחודית? כזו שהוא צילם בעצמו או שהוא ומשפחתו מצולמים בה או כזו שמוצאת חן בעיניו או מסמלת משהו.  למעשה, כולנו הינו רוצים להיות אוצרים של תמונות. כמו בגלריה של המוזיאון – אבל הפעם בבית. להחליט בעצמנו איזו תמונה תופיע? מה יהיה גודלה? אילו צבעים התמונה תכיל? וכד'. 

מצד שני, אף אחד גם אינו רוצה להשקיע כסף לחנם. לחלום על משהו ואז לגלות שהוא התנפץ. אם אנו כבר משקיעים זמן, כסף וציפייה- נרצה תוצאה מושלמת. נרצה הדפסה על קנבס באיכות גבוהה. אז על מה כדאי לנו להקפיד עוד בטרם נדפיס? אילו דברים חשובים כדי להביא לכך שתהיה לנו הדפסה על קנבס באיכות גבוהה והאם זה משהו שנצטרך לשלם עליו הרבה? על שאלות אלו ונוספות עונים מומחי PIC – הדפסה איכותית על קנבס.

הדפסה על קנבס באיכות גבוהה

תמונה מלאה

בואו נודה על האמת. רוב התמונות שאנו מצלמים נעשות באמצעות הטלפון הניד. לרובנו, יש טלפונים חדישים המצוידים במצלמות איכותיות עם רזולוציות גבוהות. דבר זה מאוד חשוב. כי בראש ובראשונה, הדפסה על קנבס באיכות גבוהה דורשת עבודה על תמונה איכותית. לכן על התמונה להיות מצולמת לא רק ברזולוציה גבוהה אלא גם במשקל רב ועם כמות פיקסלים גבוהה במיוחד. אם התמונה תהיה במשקל נמוך וברזולוציה נמוכה, בעת המתיחה שלה, היא תיפגע, תתעוות ותציג תמונה ירודה.

אותו הדין קיים גם לתמונות שנבקש להוריד מהאינטרנט. ישנו זרם בלתי פוסק של תמונות שנוכל לבחור מהם אבל מומלץ, בעת החיפוש, להגדיר רמת פיקסלים או משקל תמונה גבוהות, כדי לסנן ולבחור כברירית מחדל את התמונות האיכותיות יותר- שגם נוכל לשחק ולעבד אותן בצורה טובה יותר. אגב, נזכור שאנו צריכים להתחשב גם ביחס הגובה והרוחב של התמונה ביחס לגודל בד הקנבס. אגב, נתקעתם או שאין לכם את הידע הדרוש, תשאלו את המומחים של בית הדפוס. הם ישמחו לעזור ותמנע מכם אי נעימות עתידית, עם קבלת קנבס שלא רציתם.

סיפורי בדים

הדפסה על קנבס באיכות גבוהה שונה מהדפסה הרגילה על נירות פוטו למשל. בניגוד לנירות הפוטו שם גוון התמונה קבוע מראש, בהדפסה על קנבס מעניקים לתמונה את הגוון המקורי שלה, זאת אודות לעובדה כי צבעו המקורי של הבד, עליו מדפיסים- הוא לבן.  תכונה זו הפכה את בד הקנבס לשימושי וחביב  על ציירים מקצועיים אבל גם כמעולה לשימוש עבור הדפסות תמונות. התמונות שמודפסות על קנבס, יהיו תמיד חדות ובעלות עומק ובהדפסה איכותית יהיו דומות מאוד לתמונה כפי שמופיעה על המחשב.

הקנבס למעשה הוא בד העשוי כותנה וחשוב שתבחרו בבית דפוס שהבד שלו אכן עשוי 100% כותנה, הסרוגה בצורת שתי וערב ברמת צפיפות גבוהה וחזקה, ושלא מעורב עם סיבים סינטטיים. הסיבה לכך נעוצה בכך שהצבע נטמע ומשתמר טוב יותר על בד זה ולכן התמונות חדות ואיכותיות יותר.

צבע לחיים

כדי להגיע לרמת חיות גבוהה של התמונה נזדקק לא רק לבד טוב אלא גם למדפסת דיגיטלית רחבה ואיכותית ולדיו פיגמנטי ברמה גבוהה. אם לא נשתמש במיטב של שני אלו, התמונה תהיה פחות איכותית ובעיקר פחות עמידה.  מנגד, מכונות דפוס עם  8 או 12 ראשי דיו יעניקו משחקי צבע עמוקים ועשירים יותר ומראה אותנטי לתמונה. הדיו הפיגמנטי, נקלט היטב על הבד וננעל עליו. התוצאה היא שהוא אינו דוהה, גם בחלוף שנים רבות והתמונה נשארת רעננה כתמיד.

מסגרת ומתיחות

לאחר תהליך ההדפסה על הבד, הוא נמתח על מסגרת העץ, המגדירה את גבולות התמונה, לפי הגודל שנבחר מראש. על המתיחה להיות חזקה מאוד, כדי למנוע עיוותים בתמונה וככל שהבד יהיה איכותי יותר, ניתן יהיה למתוח אותו יותר.  יש הבוחרים למתוח עוד קצת את הבד, כך שהוא גולש גם לקצוות של המסגרת ומקנה לתמונה מראה תלת ממדי מיוחד. וכמובן, אסור לשכוח את הציפוי הסופי. מומלץ למרוח לכה מיוחדת על גבי הבד המתוח וזאת מתוך מטרה להאריך את  חייה ולמנוע מלכלוך ואבק להזיק לה.

רוצים לשמוע עוד בדרך ליצירת התמונה המושלמת שלכם באמצעות הדפסה על קנבס באיכות גבוהה. צוות מומחי PIC – פה למענכם.

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.