הדפסה על קנבס פרחים – יופי שאף פעם לא נובל

פרחים הם תמיד המתכון לאווירה המושלמת. זה נכון אם אתם מחזרים נלהבים או כסמל לאהבה, וזה נכון גם כאשר אתם רוצים להעניק לבית אווירה ייחודית, רעננה, מרגיעה, טבעית ושלווה. בד"כ, נמצא פרחים באגרטלים מהודרים על השולחן או בעציצים בפינות החללים. זה אכן מראה מרהיב וצבעוני. אך יש 2 בעיות מרכזיות עם הפרחים האלו: הם דורשים תחזוקה וטיפול תמידיים והם בסופו של דבר, לצערנו, נובלים.

את מהפכת ההדפסות על הקנבס אין צורך להציג. כיום, אין כמעט בית או משרד, שאין בו תמונה המודפסת על הקנבס. יתרה מזו, טרנד ההדפסה על קנבס בעיצוב אישי, בו אתם בוחרים את התמונה שלכם ולא מן המוכן- תופס יותר ויותר מקום. יש תמונות קנבס של בני המשפחה, של נופים מטיולים ושל נוף פנורמי. יש תמונות קנבס של חיות עם עיניים חודרות, דמויות משורטטות וגופים ותצורות מופשטות ומודרניות. הכל ניתן להדפיס- כיד הדמיון הטובה עליכם.

כבעלי ניסיון עשיר ורב בהדפסת תמונות על קנבס, אנחנו מבחינים שחלק מהתמונות המבוקשות הן של הדפסה על קנבס פרחים. בכל הצבעים, הצורות והמאפיינים. הצבעוניות של הפרחים יחד עם אפשרויות ההדפסה המתקדמות של הדפסה על קנבס פרחים – הופכים את הכל ללהיט מבוקש. הנה כמה יתרונות נוספים של הדפסה על קנבס פרחים.

הדפסה על קנבס פרחים

 

אמיתי מול מודפס.

כבר ציינו את העובדה שפרחים אמיתיים הם הטובים ביותר ואף פעם על תוותרו על האפשרות להעניק אותם לבן או בת הזוג. אך כאשר נרצה שהפרחים יקשטו את הקירות, נרצה שהם יישארו יפים וזוהרים תמיד ולא ינבלו. זה היתרון העצום של פרחים מודפסים- היופי נשאר תמיד אצלכם, בכל זמן, בכל עונה ובכל גודל שתבחרו.

ובואו נודה על האמת, אנחנו לא הגן הבוטני. מבחר הפרחים האמיתיים שנמצא במשתלות, הוא מצומצם. אם אין לנו גינה, חלקם בכלל לא רלוונטי לגידול בתוך עציץ בבית. תחשבו על החמנייה. הפרח האציל השמח והיפיפה, הוא בגדר חלום עבור כולנו וגם זה רק בזמן המועט של פריחתו. אבל חמנייה המודפסת במלוא הדרה בתהליך הדפסה על קנבס פרחים,  וכן, ניתן גם להדפיסה על קנבס ענק במלוא גובהה האמיתי, זה מראה שאיש לא יישאר אדיש לעומתו.

לא בהכרח מהמצלמה שלכם. 

רובנו מוצאים לאור בתמונות את הדברים שצילמנו בניד שלנו. זה בסדר גמור ובמקרה של צילומי המשפחה או הטיולים שלנו – זה אפילו מתבקש. אבל, כאשר אתם מחפשים תמונה שכולה שירה ויופי, כדאי לפזול קצת לרשת האינטרנט. בואו נודה על האמת, למרות שרובנו מצוידים היום במצלמות מתוחכמות במכשיר הסלולארי, אנחנו לא צלמי על, אין לנו ציוד מקצועי, אנחנו לא יודעים להביא בחשבון השפעות תאורה ולרובנו, גם אין ידע בעיבוד תמונות דיגיטליות (לנו ב-PIC יש ונשמח להעמיד את יכולתנו לשיפור התמונות שלכם). 

התוצאה היא, שכמה שלא נשתדל – התמונות יצאו יפות אבל לא ברמה של מגזין. אבל ברשת האינטרנט- זה כבר סיפור אחר. יש שם כר פורח בלתי נגמר. נוכל לבחור תמונה מאושרת לשימוש (או לבחור מתוך הגלריה שמציע בית הדפוס) ופשוט להדפיס תמונות ברזולוציה מדהימה ועם פרטים מדויקים ומופלאים. 

ושוב, נדבר גם על המבחר. זה לא חייב להיות "החשודים הרגילים" שאנו מכירים ואוהבים, כמו כלניות, נוריות או חרציות. זה יכול להיות פרח מכל מקום בעולם, עונתי או חד עונתי, מותאם או שלא למזג האוויר ואפילו הפרחים האקזוטיים ביותר. כולם יראו מדהים בסלון שלכם עם הדפסה על קנבס פרחים.

מי אמר תמונה אחת?

הדפסה על קנבס פרחים אינה דבר יקר כלל. בעשרות שקלים בודדים, תוכלו להדפיס קנבס קטן. ככלל, קיים טרנד התופס כעת תאוצה של תליית כמה קנבסים זה לצד זה, בתצורות שונות. מעין פסיפס של קנבסים. בכל הנוגע לפרחים, זה יוצר עניין מיוחד. בחיוך, נגיד שנוכל לתלות משתלה שלמה במחיר נוח במיוחד. לא רק סוגי הפרחים יכולים להשתנות בין קנבס לקנבס. ניתן להשתמש באותה תמונה של פרח, רק שבכל קנבס הוא יקבל גוון וצבע אחרים. התוצאה – מהממת.

רואים כל אבקן.

אם אתם רוצים את זה בגדול, גם זה אפשרי. ניתן לבצע הדפסה על קנבס פרחים ענק. אין מראה עוצר נשימה יותר מפרח מדהים ברזולוציה גבוהה, המתנשא לגובה של 2 מטר על התמונה. ההדפסות על קנבס נעשות באמצעות מדפסת דיגיטלית רחבה וניתן לבקש כמעט כל גודל תמונה שתרצו.

אנחנו ב-PIC אוהבים פרחים, אוהבים אנשים ואוהבים לבצע הדפסה על קנבס פרחים ולגרום לאנשים לחייך. בואו לבחור את הפרח שלכם ולקשט את הבית שלכם ביופי תמידי.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.