הדפסה על קנבס 20X20

המהפכה של הדפסות דיגיטליות על קנבס, הביאה לכך שכולנו כיום יכולים להגשים את חלומות העיצוב שלנו במחיר זעיר. כולנו, יכולים לבחור איזה ציור או תמונה שנרצה, תמונה משפחתית אישית או תמונה יפה במיוחד מבחינתנו ברשת האינטרנט או משפט מצחיק או מעורר השראה, כמו גם כרזת סרט למראה גיקי. לא משנה מה נרצה, אנחנו יכולים להדפיס אותו על קנבס בקלות ולתלות אותו בדירה שלנו.

מהפכת ההדפסות על הקנבס ומחירה הזול גם הביאו לתופעה נוספת. לא רק שאנחנו מדפיסים מה שנרצה, אלא אנחנו גם מדפיסים באיזה גודל שנרצה ובאיזו כמות שנרצה. אין לנו מגבלה אמיתית. אם נרצה סגנון של אנדי וורהול בו אותה תמונה מופעיה 3 פעמים, כל פעם בצבע שונה- נשיג את זה בקלות. אחד היישומים של אפשרות זאת, שהפכה למאוד פופולארית, היא מקבץ תמונות, היוצרים תמונה מלאה או מה שמכנים פאזל תמונות וכן מה שנקרא בפי העם פסיפס תמונות. לתהליך הדפסה על קנבס 20X20 חלק גדול בהצלחת יישום זה.

הדפסה על קנבס 20X20

כיצד מתבצעת ההדפסה על הקנבס

עוד טרם נצלול לכל נושא הדפסה על קנבס 20X20 ראוי שנלמד יותר  על הטכניקה של הדפסה על קנבס בכלל. קנבס הוא למעשה אריג בד, המורכב משתי וערב של סיבי כותנה, לרוב עבים יחסית, כך שנוצר משטח צפוף, חלק, אחיד וקשה, עליו אפשר בנקל להדפיס או לצייר. עובדה זו, בנוסף לתכונות בד הקנבס אל מול הדיו והצבע, מאפשרים לתמונה או הציור להיראות  חי, עשיר ועמוק ולשקף היטב את הצבעים והתמונה כולה. זו גם הסיבה שהציירים הגדולים ציירו מאז ומתצמיד על בד זה.

כיום, ההדפסה הדיגיטלית מאפשרת לנו להדפיס על בד זה ברזולוציות גבוהות כך שנוצרת תמונה איכותית ברמות גבוהות במיוחד, גם כאשר מדובר בתמונות גדולות מאוד. העובדה כי לאחר ההדפסה נמרחת על הבד גם שכבת הגנה, מאפשרת שמירה על איכות, רמות הצבע והעמידות של הבד והצבעים עצמם, לאורך מאות בשנים. ויש עוד יתרון אחד לבד הקנבס- הוא ניתן למתיחה. למעשה, מותחים אותו סביב מסגרת עץ אורן, כך שהתמונה מתיישרת וכעת חפה מעיוותים  וקיפולים. כעת, נשאר לנו לתלות את הבד קל המשקל בצורה פשוטה על הקיר וליהנות.

גדלים שונים.

הפשטות ויכולות המשחק עם בד הקנבס פוגשים יתרון נוסף שלו – היכולת ליצור בדי קנבס בכל אורך ורוחב שנרצה. ועל ריבועים אלו – אנו יכולים להדפיס כל מה שנרצה, כל עוד התמונה איכותי מבחינת רזולוציה. דבר זה מאפשר להדפיס קנבס ענק של מטר וחצי על מטר ולצידו גם הדפסה על קנבס 20X20  ס"מ. התוצאה של כך, היא התפתחות טכניקה של שילוב תמונות במספר גדלים – על קיר אחד. זה התחיל מהתצורה הפשוטה. תמונות משפחה, כאשר בכל אחת מן יחידות הקנבס מצולם בן או בת משפחה אחת לבדה. אך בתליית כל הקנבסים זה לצד זה- נוצרת משפחה אחד.

כיום, היישומים של שיטה זו, כמעט אינם נגמרים ותלויים ביכולת העיצוב ובעיקר בדמיון של בעל הבית או מי שמעצב עבורו. ניתן ליצור פסיפס קנבסים, סדרה של קנבסים המעבירה כמה מסרים, בהקשר אחד או מה שמכונה "פאזל קנבס" בו בכל קנבס, נמצאת חלק מן התמונה הכוללת ורק כאשר הם תלויים זה לצד זה נגלית התמונה המרשימה. את התליה ניתן לעשות במגוון תצורות, אנכית, אופקית, משולבת, גדול לצד קטן ועוד. ניתן ליצור תמונה כוללת רגילה, פנורמית, תמונת ענק ועוד, כיד הדמיון הטובה עליכם.

מחיר הדפסה על קנבס 20X20 והדפסות אחרות

מחיר הדפסת קנבס, נחשב לנוח יחסית אל מול שלל היתרונות שבה. הדפסה על קנבס 20X20  צפויה לעלות כמה עשרות שקלים ואם נרצה ליצור פסיפס של כ-5 תמונות, נשיג אפקט מדהים במחיר מצחיק. קנבס ענק, מעל מטר על מטר יהיה סביב 120 ₪. מחיר תמונות מודפסות מוכנות בחנות, גם לא יתנו לכם עיצוב אישי וגם יעלו את אותו טווח מחירים, אפילו יותר אם נכניס גם את עלויות המסגור, אשר לרוב נחסכות לנו בהדפסות על קנבס.

אנחנו ב-  PIC מתמחים בכל סוגי ההדפסה על קנבס. הצוות הגרפי שלנו יסייע לכם להגשים את כל החלומות שלכם, בכל גודל שתרצו.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.