הדפסה על קנבס גדול

 

הדפסה על קנבס גדול

 

מחפשים דרך או אתר לבצע הדפסה על קנבס גדול? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון ולהציג בפניכם את מערכת ההדפסות של PIC הדפסות על קנבס. תוך מספר דקות, תוכלו להעלות ישירות לסמארטפון או למחשב שלכם את סוג התמונה שאתם רוצים להדפיס, לבחור את הגודל של הקנבס ותוך מספר ימי עסקים ההדפסה תגיע ישירות אליכם בלי מאמץ. אנו מתחייבים לרמת הדפסה גבוהה, בד קנבס סופר איכותי המחזיק מעמד לאורך שנים רבות והכל במחירים הוגנים ועם שירות לקוחות זמין עבור כל שאלה או בקשה שלכם.

 

הדפסה על קנבס גדול איפה זה מתאים?

אם יש לכם קיר גדול וריק באחד או יותר מהחללים בבית או במשרד, הדפסה על קנבס גדול היא הפתרון המושלם ”לשבור“ את מראה החלל ולהעניק לו צבעוניות, ייחודיות וגיוון. עוד ועוד ישראלים בוחרים להדפיס על קנבס בשל היתרונות הרבים שהיצירה מעניקה בין אם מדובר במראה מרשים אשר תופס את העין של כל מי שנכנס הביתה ובין אם בשל מסר אומנותי שאנו רוצים להעביר. עד לפני מספר שנים היינו רואים בבתים בעיקר הדפסות של תמונות קיימות כמו צילומים ממקומות תיירותיים בעולם כמו למשל לונדון, פריז, רומא, ניו יורק וסן פרנסיסקו. ברגע שהחל להתפתח התחום הזה של הדפסות על קנבס, אנו רואים איך היצירתיות עולה על כל דמיון ויש אינספור אפשרויות להדפסה. דמיינו לעצמכם סלון מעוצב בסגנון מודרני עם צבעים מונוטוניים כמו אפור, לבן, שמנת וחומים אשר משתלבים בחיפויים השונים, בקירות וברהיטים.

 

על הקיר המרכזי של הסלון שנמצא ממש במרכז הבית תלוי קנבס ענק המחולק ל-3 חלקים עליו מודפס הנוף המרהיב של חופי תאילנד בהם ביקרתם לפני מספר שנים. מצד אחד זה צילום שאתם צילמתם בעצמכם, משהו שתמיד יזכיר לכם בכל בוקר ובכל ערב את החוויות שחוויתם יחד באותו המקום, מצד שני מדובר בפריט עיצובי לכל דבר שהופך את הבית שלכם למרהיב ביופיו.

 

דוגמא נוספת להוספה של קנבס גדול היא דווקא בחדר הילדים. בחרתם לעצב את החדר בגווני פסטל ייחודיים ועל הקיר הראשי של החדר להדפיס על קנבס ענק כדור פורח בגוונים של שחור לבן עם נגיעות של צבע. בעזרת הכלים העיצוביים של PIC הדפסות על קנבס ניתן ליצור איזו תמונה שאתם רוצים.

 

היתרונות של הדפסה על קנבס גדול

להדפסה על קנבס מגוון רחב של יתרונות. ראשית כל מדובר בהדפסה סופר איכותית וברמה גבוהה מה שמחייה את התמונה והצבע. למעשה, בעזרת הדפסות על קנבס אנו יכולים להדפיס כל תמונה שעולה על רוחנו ולבצע בה שינויים בעזרת תוכנות מחשב המסייעות לנקות כתמים או כל דבר אחר שיש בתמונה, משפרים את איכות הצבע והופכים אותה לנקייה ויפה יותר. יתרון נוסף בהדפסה על קנבס הוא הפיתוח המהיר. בשונה מתמונות אחרות, כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לבצע הזמנה דרך האתר, לבחור את התמונות שאנו רוצים להדפיס ותוך מספר ימים בודדים אנו מקבלים את התמונה על קנבס. בנוסף, ניתן לבחור את ההדפסה מתוך מגוון רחב של גדלים וכך בעצם להתאים את סוג הקנבס לגודל הקיר. יחד עם זאת, הדפסה על קנבס מאפשרת לנו לעצב כל חלל בבית ולהוסיף לו צבעוניות וסגנון מאוד מיוחד.

 

 

מה הגדלים והמחירים של הדפסה על קנבס גדול?

המחירים משתנים בהתאם לגודל הבד, סוג ההדפסה, העיצובים שאתם בוחרים וכמובן לפי התקופה בשנה, שכן לעתים אנו יוצאים במבצעים משגעים.

  • 50X70 – החל מ-120 ש“ח
  • 60X60 – החל מ-130 ש“ח
  • 60X80- החל מ-170 ש“ח
  • 50X130- החל מ-190 ש“ח
  • 70X100- החל מ- 220 ש“ח
  • 100X100- החל מ- 280 ש“ח
  • 100X150- החל מ-350 ש“ח

 

הדפסה על קנבס גדול למה להזמין מ PIC הדפסות?

  1. שירות מנצח תוך התאמת המוצר לצרכים ולבקשות שלכם
  2. מגוון רחב של אפשרויות עיצוב
  3. הדפסה באיכות גבוהה
  4. שירות משלוחים בפריסה ארצית
  5. קנבס איכותי
  6. מחירים מעולים ונוחים

 

לפרטים נוספים אודות הדפסה על קנבס, צרו אתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה לכל שאלה או בקשה.

הדפסה על קנבס ענק

הדפסה מקצועית על קנבס הפכה לפופולארית מאוד בשנים האחרונות וכעת ניתן למצוא הדפסות של תמונות מסוגים שונים, כמעט בכל בית או משרד ואין זה משנה רמת הפאר או זהות הדיירים וכד'. אבל המהפכה האמיתית בתחום החדש של ההדפסות על הקנבס ממשיכה ולמען האמת, לא צריך להתאמץ כדי להבחין בה. זאת בגלל שהמדובר בתופעת הדפסה על קנבס ענק.

הפופולאריות הזו של הדפסה על קנבס ענק, נובעת בראש ובראשונה משורה ארוכה של יתרונות הדפסה מקצועית על קנבס, ההופכים את ההדפסה למשתלמת יותר, ייחודית יותר, איכותית יותר ומגוונת יותר וכאשר כל עולה פוגשים את היכולות של הדפסה על קנבס ענק, גם הם הופכים לענקים עוד יותר.

הדפסה על קנבס ענק

לעצב חלומות בגדול

הדפסה על קנבס מאפשרת לנו לבחור כל תמונה או חלום שלנו, להדפיס אותה בקלות ולתלות אותה בקיר שלנו. ההדפסה מאפשרת לנו לממש את החלום הזה בצורה גדולה ומשמעותית יותר. לרוב, תמונה בגודל סביר, תשפיע על העיצוב של הפריטים שנמצאים ליד המקום בו היא תלויה. אין לה השפעה ממשית על העיצוב של הסביבה או החדר כולו. קנבס ענקי יפיפה- זה כבר דבר אחר. בעזרתו ניתן לעצב קיר שלם. הנוכחות שלו כל כך בולטת וכל כך משמעותית על כל החלל כולו, בגלל גודלו העצום. כל החלל כולו, יכול "להיצבע" ולהיוולד מחדש ולספוג את ההשפעות של התמונה הגדולה שבחרנו.

אמירה אישית

אי אפשר להתכחש. אנחנו אוהבים להיות נועזים, כיפים, מגניבים וצעירים (גם ברוחנו). הקנבס, היא צורת ביטוי שמאפשרת לנו לעשות את זה. זוכרים את תמונות הענק בדירות שהציגו את יודה ממלחמת הכוכבים או את קו הרקיע שהיה תמיד תלוי במשרדים והתינוקות החמודים בתוך עציצים שעיטרו טיפות חלב. כעת, הדפסה על קנבס ענק, מאפשרת לכם לעשות אותו דבר, רק בתמונות שנראות לכם ולא כאלו שנקבעו עבורכם על ידי מעצבים מטעם עצמם. תרצו תמונת ענק בחדר שלכם של דמות מצוירת מגניבה- בבקשה. תרצו תמונה ענקית שלכם מהטיול האחרון בנופים המדהימים של דרום אמריקה– בבקשה. כל מה שתחלמו- תוכלו להשיג בענק.

ענק מחולק

זה שאתם רוצים לכסות שטח ענק בתמונה מיוחדת- זה מעולה. רק רצינו לספר לכם, שגם את העמדת התמונות הענקיות, אפשר לעצב. זה אומר שניתן לבצע הדפסה על קנבס ענק אחד ולתלות אותה או לבחור להדפיס על 3 קנבסים בגודל בינוני ולתלות אותם זה לצד זה, כך שבסוף תיווצר תמונה ייחודית ענקית. הכל לפי טעמכם.

 לעבד בגדול

מכירים את הביטוי: "מקרוב רואים כל פגע"? כעקרון זה נכון. אם נסתכל על פנים של אדם מרחוק, נראה את עור פניו חלק יחסית. אם נתקרב, נגלה פתאום שהעור מחורץ, שיש חטטים וכד'. כך זה גם בתמונות. אם נסתכל על תמונה מוקטנת, היא תראה לנו מושלמת. אם נמתח אותה עוד ועוד, יתגלו לנו פרטים זעירים, שהיו מחוץ לטווח הראיה בתמונה המוקטנת. ניקח לדוגמא, כתם על חולצה של אחד המצולמים. בתמונה קטנה יחסית, נתקשה לראותו. בתמונה ענקית, הכתם יתפוס נפח גדול מאוד. 

כעקרון, זה יכול היה להיות החסם הבולט ביותר בכל הקשור לתהליך הדפסה על קנבס. העובדה שפרטים זעירים, מוגדלים והופכים למשמעותיים, בוודאי אם הם פוגמים בתמונה כולה. בפועל, חברת הדפסה מקצועית, מעסיקה מחלקת גרפיקה אשר במרבית המקרים, יכולה באמצעות תוכנות מתקדמות, להעלים את הפריטים האלו. לא תמיד זה מצליח. אבל אם זה מצליח – שיחקתם אותה בענק.

מחיר

מחיר הדפסה על קנבס ענק, גבוה באופן טבעי מהדפסה על גודל רגיל אבל זה נכון לגבי כל סוג של תמונה או הדפסה. יחד עם זאת, באופן יחסי, עלות מ"ר של הדפסה תפחת, ככל שהתמונה תהיה גדולה יותר. כך למשל קנבס של מטר על מטר יהיה החל מ-280 ₪ ושל מטר וחצי על מטר, החל מ- 350ש"ח.

ראו הוזהרתם

הצלחת  קנבס ענק, תלויה רבות ב-2 משתנים עיקריים. הראשון הוא איכות ההדפסה. עליכם לבחור חברה מקצועית היודעת לעבוד עם ממדי ענק ושיש לה הציוד והמדפסות המתאימות. הנקודה השנייה, החשובה לא פחות היא איכות התמונה. כל תמונה, ברגע שמותחים את גודלה, נפגמת מעט. לן, תמיד נעדיף תמונות ברזולוציות גבוהות ובגודל פיקסלים גבוה. תמונות קטנות או ברזולוציות נמוכות- לא יראו טוב בעת מתיחה לגודל ענק.

לא משנה אם אתם רוצים הדפסה על קנבס ענק או הדפסה רגילה על קנבס. אנחנו ב-PIC נעניק לכם את השירות והתוצר האיכותיים והטובים ביותר.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.