הדפסה על קנבס מחיר מבצע ל-2021!

יש לכם תמונה שאתם רוצים להדפיס על קנבס ולהפוך לתמונת קיר לסלון, לחדר או למטבח? שירות הדפסה על קנבס מאפשר לכם להדפיס כל תמונה שתרצו על גבי קנבס אותנטי מאה אחוז כותנה, מתוח על גבי מסגרת עץ אורן, כאילו קניתם את תמונת הקיר בגלריה. עד כמה ההדפסה היא איכותית ועמידה? כמה זמן תחזיק התמונה מבלי לדהות? האם ניתן למסגר אותה עם מסגרת דקורטיבית ומגן זכוכית? ולא פחות חשוב, כמה זה עולה? האם זה עולה יותר מאשר קניית תמונה מוכנה מן המדף? בהחלטה להזמין הדפסה על קנבס מחיר בהחלט משחק תפקיד חשוב ובשורות הבאות יסבירו לכם המומחים של PIC את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא מחיר השירות כדי שתוכלו ליהנות מהשירות ללא ספקות לגבי המחיר שאתם משלמים.

הדפסה על קנבס במבצע לשנת 2021

לפני המחיר, האם מדובר בהדפסה איכותית?

ובכן, נתחיל בכך שכאשר אתם קונים תמונה מוכנה ישירות מן המדף, ותמונות כאלה תוכלו למצוא היום בכל חנות כלי בית בקניון או במרכז המסחרי, אתם קונים תמונה שיוצרה באמצעות אותה טכנולוגיה של הדפסה על קנבס. ציורים אמיתיים על קנבס עולים הרבה יותר מאשר תמונות מודפסות, אבל מרגע שהתברר שעל קנבס לא חייבים לצייר, אלא אפשר גם להדפיס, הרי שהתפתח שוק ענק של תמונות מודפסות על גבי קנבס. במסגרת שירות הדפסה על קנבס, התמונה מודפסת בדיוק באותה צורה ולרוב גם על ידי אותו סוג של מדפסות דיגיטליות תעשייתיות עם הבדל אחד גדול: במקרה הזה, אתם בוחרים את התמונה שתודפס על גבי הקנבס ולא מישהו אחר בוחר אותה עבורכם.

מבחינת איכות, מדובר בהדפסה איכותית מאוד המבוצעת על ידי מדפסות דיגיטליות תעשייתיות בפורמט רחב. המדובר במדפסות שעושות שימוש בדיו פיגמנטי איכותי שחודר אל תוך סיבי הקנבס בשכבה עבה של דיו ויוצר את משטח התמונה החלק. הדיו הפיגמנטי הוא דיו עמיד מאוד ועל פי מחקרים שפורסמו לאורך השנים על ידי יצרניות המדפסות כדוגמת HP ו-Epson, תמונות המודפסות על ידי דיו פיגמנטי יכולות להחזיק מעמד ללא דהייה כלל במשך 100 שנה! הקנבס עצמו הוא קנבס אותנטי ואמיתי הנארג ממאה אחוז כותנה ונמתח על גבי מסגרת עץ אורן חזקה.

בשורה התחתונה, בהזמנת הדפסה על קנבס מחיר הוא שיקול שעליכם לקחת בהחלט בחשבון, אבל בכל הקשור לאיכות, כדאי לדעת שהמחיר שווה כל שקל ואתם זוכים לתמונה שעומדת בסטנדרטים המינימליים של תמונות מוכנות ישירות מן המדף ואף מעבר לכך.
ראו גם: הדפסת לוח שנה

 

מה משפיע על מחיר השירות?

כמו כל שירות שאנו מזמינים, גם במקרה של הדפסה על קנבס מחיר השירות יכול להכריע את ההחלטה האם נשתמש בשירות אם לאו. בהיבט זה צריך להבין שני דברים:

א' – הדפסה על קנבס הוא שירות בהתאמה אישית שמבוצע במיוחד עבורכם. בכל תעשייה, מוצר המיוצר בהתאמה אישית על פי מידות הלקוח, הוא מוצר יקר יותר מאשר מוצר מדף, פשוט מכיוון שהדפסה מסחרית היא הדפסה זולה הרבה יותר לכל יחידת מוצר. בוחרים תמונה אחת ומדפיסים אותה על מאות ואלפי קנבסים שאותם משווקים לאחר מכן ברחבי העולם כולו. במקרה של שירות הדפסה על קנבס, כל הדפסה מבוצעת עבור תמונה ספציפית שבה בחר הלקוח. כל הדפסה כרוכה בעיבוד ראשוני של התמונה, התאמה שלה לגודל הקנבס ולמעשה פרוצדורת ייצור שלמה שמיועדת כל כולה לתמונה אחת עבור לקוח אחר. בתנאים אלה די ברור שבמקרה של הדפסה על קנבס מחיר השירות יהיה גבוה יותר מאשר רכישת תמונה סטנדרטית שיוצרה בהיקפים מסחריים.

תמונת קאנבס של לילה

ב' – התמונה שאתם רוצים להדפיס היא מוצר יחיד שאין עוד כמוהו בשוק ולכן אין לו מחיר שוק. ישנם בתי מלאכה רבים, בדרך כלל בסין, המייצרים מאות ואלפי עותקים של תמונות ספציפיות ומשווקים אותן בכל רחבי העולם. חלק מהתמונות זוכות לביקוש גבוה ונחטפות מן המדפים וחלקן זוכות להתעלמות מוחלטת מצד הציבור. במצב זה, כשברור מה הציבור מעדיף ולהיכן נוטה הביקוש, נראה תופעה מאוד ברורה בה עלות התמונות שאין להן ביקוש הולך ויורד, בעוד שמחיר התמונות המבוקשות הולך ועולה. במקרים רבים, התמונות המוצעות לכם למכירה בחנויות כלי בית הן תמונות ששייכות לקטגוריה הראשונה, קרי לתמונות שאף אחד לא רוצה לקנות ולכן הן מוצעות גם במחיר כל כך זול. התמונה שאתם רוצים להדפיס במסגרת שירות הדפסה תמונות על קנבס היא תמונה אחת ויחידה והביקוש לה הוא גבוה מאוד, גם אם הוא מגיע רק מכיוונכם. על כן, על פי כל תנאי שוק חופשי, במקרה של שירות הדפסה על קנבס מחיר התמונה הסופית יהיה בדרך כלל גבוה יותר מאשר תמונה שהודפסה בצורה מסחרית ושהביקוש אליה הוא נמוך.

מעבר לשני הפרמטרים הללו, חשוב לבדוק גם את רמת הביצוע של ההדפסה, פרמטר שבהחלט יכול להשפיע גם על המחיר. כך למשל, בחברת PIC אנו מקפידים מאוד על הדפסת כל התמונות על גבי קנבסים אותנטיים מאה אחוז כותנה, מתוחים על מסגרת עץ אורן, מודפסים באמצעות דיו פיגמנטי במדפסות דיגיטליות בפורמט רחב ונהנות מגימור של שכבת לכה מיוחדת, המעניקה לתמונה הגנה מוחלטת ומאריכה את חייה. במקרים אחרים, יוצע לכם השירות באמצעות דיו באיכות נמוכה יותר או אולי ללא שכבת לכה ואולי על גבי קנבס סינטטי. כל אלה יוזילו את עלות השירות, אבל גם יפגעו באיכות התמונה הסופית, באורך חייה ולבסוף בשביעות הרצון שלכם מהעסקה כולה. עם PIC זה פשוט לא יכול לקרות לכם.
ראו גם: הזמנת אלבום דיגיטלי

 

כמה זה עולה בפועל?

אם נעזוב לרגע את המילים ונבחן את המספרים, נגלה שבהזמנת הדפסה על קנבס מחיר השירות יכול לנוע בין כ-30 שקלים לקנבס קטן (15 על 20 ס"מ) ועד כ-550 שקלים (מטר אחד על 2.5 מטר). אם תבדקו את השוק היטב, תגלו שהמחיר הזה נחשב למאוד אטרקטיבי ככל שאתם מתרחקים מהמרכז. זאת אומרת שככל שהתמונה שאתם מזמינים היא קטנה יותר או לחילופין גדולה יותר, כך המחיר שלה יהיה משתלם יותר ביחס לתמונה מוכנה ישירות מן המדף. ועדיין, כפי שרמזנו לכך קודם לכן, חשוב להבין שכאשר אתם מזמינים שירות הדפסה על קנבס מחיר השירות לא יכול להתעלם מעצם העובדה שאתם מקבלים תמונה שהודפסה במיוחד עבורכם ושאין אותה לאף אחד אחר. להתאמה האישית הזאת, לתפירה על פי המידות שלכם יש מחיר, פשוט מכיוון שיש לכך גם עלות.

אחרי שאמרנו את זה, לפני שאתם מבצעים הזמנה של השירות, אתם בהחלט רוצים לבצע השוואת מחירים בין כמה חברות שונות, גם בכדי לבחון את איכות העבודה שלהן, גם כדי לבחון את מחיר ההדפסה והתמונה עצמה וגם כדי לבחון את עלות המשלוח, שלעיתים יכול לשנות את כל המשוואה. חברת PIC מציעה לכם את הרמה המקצועית הגבוהה ביותר בתחום של הדפסה על קנבס, עבודה עם הציוד והטכנולוגיה המתקדמים ביותר ועם חומרי הגלם האיכותיים ביותר בתחום ולמרבה השמחה, כל זה לא יבוא לידי ביטוי במחיר בצורה דרמטית. חברת PIC נחשבת לחברה שמציעה את האיזון הטוב ביותר בין איכות למחיר ובמחירון באתר תוכלו לקבל את כל הפרטים המדויקים לכל מידה ולהיווכח בעצמכם.

הדפסת קנבסיםישנם דרכים רבות לשדרג את הבית. חלקנו בוחרים בשדרוג כולל ומקיף כמו החלפת המטבח, קניית סלון חדש וכד' וחלקנו משדרגים רק על ידי שינויים ספציפיים קטנים, כמו  לקנות עציצים ולטפח אותם, לצבוע את הקירות בצבעים מיוחדים, לתלות גופי תאורה מדליקים וכד'. בכל דרך שנבחר, המטרה היא לתת לבית איזה שינוי חינני. לחדש אותו ולהפתיע כל פעם מחדש את הבאים בשעריו.

אחד מן הכלים הפופולאריים ביותר בתקופה האחרונה הנוגעים לשדרוג הבית הוא הדפסת קנבסים. באמצעות הדפסת קנבסים ניתן להעניק לבית מראה חדש ומיוחד, על פי בחירתנו ובכל גודל ונוכחות שנרצה והכל בצורה פשוטה, קלה ובעיקר זולה יחסית אל מול החלופות.

הדפסת קנבסים בשביל היופי

תמונות הן דרך מומלצת לשדרג את הבית. אבל יש כמה בעיות עם להשיג את התמונות שבאמת נרצה ובאמת ישדרגו לנו את הבית. הבעיה נעוצה בעיקר בעובדה שאם נכנס לחנות תמונות המבחר שם יהיה תמיד מצומצם. כמה שלא יהיו שם תמונות רבות, נתקשה למצוא שם משהו שיקלע בול לטעמנו. יתרה מכך, דפדוף מהיר בין התמונות, יגלה שיש כמה וכמה תמונות מכל סוג. הסיבה לכך היא שחנויות התמונות לא קונים בד"כ יצירות מקוריות אלא הדפסים (זו גם הסיבה שהמחירים נוחים) והדפסים מייצרים כמה וכמה, בדיוק כמו כל מוצר נוי אחר. 

העניין הוא, שאנחנו רוצים משהו ייחודי לנו. משהו שאין לאף אחד. משהו שמרגש אותנו, מצחיק אותנו או שנחשב לדבר היפה ביותר שקיים. ככלל, גם נרצה שהתמונה תתאים למקום בו נרצה לתלות אותה מבחינה עיצובית. לא נרצה תמונה שהצבעוניות שלה תהיה מנוגדת לכל מה שמשודר מאלמנטים אחרים מסביבה. בדיוק בנקודה זו, מגיע היתרון הגדול של הדפסת קנבסים: יופי שהוא ייחודי.

רק אנחנו מחליטים

הדפסת קנבסים מבוססת על הרעיון שאנו יכולים להדפיס כל קובץ של תמונה שנמצא על גבי הקנבס ונקבל מראה ואיכות בדיוק כמו של תמונה רגילה. יתרה מכך, את הקנבס ניתן להדפיס בגדלים יוצאי דופן, קטנים מאוד או ענקיים. בעצם, אנחנו יכולים לבחור תמונה ממיליוני התמונות ברשת ולהדפיס אותה, בכל גודל שנרצה. יתרה מכך, אם נרצה, נשנה לה את הצבעים את הסגנון או נבצע עליה כל מניפולציה שנרצה. כך נוכל גם להתאים את הצבעים, מראש או באמצעות משחק בגוונים – לכדי הצבעים הרצויים לנו ומתאימים לקו העיצובי שלנו.

אל דאגה, את כל משחקי הצבע, לא אתם צריכים לעשות. מחלקת הגרפיקה בחברת הדפסת קנבסים תדע לשנות ולהתאים כל תמונה עבורכם. הדבר היחיד שעליכם להקפיד הוא להוריד רק תמונות איכותיות מהאינטרנט. תמונה איכותית תהיה כזו שהיא בת 100 קילו בייט לפחות, כאשר כמובן, ככל שנרצה שהתמונה תהיה גדולה יותר כך נרצה שהמשקל בבייט של התמונה יהיה גדול יותר גם כן.

אני והמשפחה שלי על הקיר

עד כה דברנו על תמונות שאנחנו בוחרים ממגוון כלשהו, במקרה זה ברשת האינטרנט. אבל אם מדובר בתמונות של המשפחה שלנו – הרי שהפעם הדפסת קנבסים היא כמעט האופציה היחידה. לא תמצאו בשום חנות תמונות או חפצי נוי תמונה יפה של המשפחה שלכם מהטיול האחרון בחו"ל או מהאירוע החגיגי שלכם. אמת, קיימת האופציה של פיתוח תמונה בפוטו אבל תהיה מגבלה על גודל התמונה, מה שלא קורה בתהליך הדפסת קנבסים. יתרה מכך, האיכות תהיה שונה לחלוטין. תמונה על קנבס מציגה אותה איכות של תמונה במוזיאון עם צבעים עשירים וחמים יותר ובעיקר מראה יוקרתי יותר.

אם מוסיפים לזה את עמידות התמונה על קנבס, שבהדפסה נכונה ומקצועית יכולה להציג מראה חדש גם מאות שנים ואת המחיר הנוח מאוד של כל התהליך, אין ספק, הדפסת קנבסים היא השדרוג שהבית שלכם צריך.

הדפסת קנבס בזולאם אתם רוצים להדפיס תמונה ענקית של כל המשפחה מהטיול האחרון או דווקא קולאז' – פסיפס של כל הילדים והנכדים. אם אתם רוצים לשים בעסק שלכם תמונה מרהיבה של אחד מהמוצרים או לפאר אותו בתמונה עם משפט מעצים. אם אתם רוצים להוסיף תבלין לבית בצורה של תמונה מיוחדת עם עיצוב משגע או שאתם רוצים להתחיל לתלות את החלומות שלכם ואת הדברים שרק אתם חושבים עליהם – הדפסת קנבס בזול היא האופציה הטובה ביותר עבורכם.

הדפסה על בד הקנבס היא טכנולוגיית הדפסה חדשנית אשר יכולה להפוך כל חלום לתמונה מהממת הניתנת לתלייה על הקיר, ממש כמו בגלריות היוקרתיות בעולם. אין צורך לכתת רגליים, לנבור ולחפש את מה שאתם רוצים. אם זה תמונות נוף, תמונת בני משפחה, לוגו, משפטים מעצימים, תמונות עצמים מופשטים ועוד, אתם יכולים ליצור ולהדפיס בדיוק, אבל בדיוק את מה שאתם רוצים. וזה לא סוף היופי. הדפסת קנבס בזול מאפשרת לכם לעשות זאת בצורה חסכונית ביותר.

 

איך עושים זאת?

הדפסת קנבס בזול נעשית באמצעות תהליך הדפסה מתקדם טכנולוגית על גבי בד הקנבס. אתם צריכים רק לבחור או ליצור קובץ תמונה במחשב ולהעביר אותו באמצעות המייל או באמצעות כרטיס זיכרון לחברת ההדפסה. החברה, תבדוק את איכות התמונה והאם יש בה פגמים ותנסה לסדר אותם. במידה ואתם רוצים להדפיס קנבס גדול מאוד, יהיה צורך למתוח את התמונה, במידה והיא בעלת רזולוציה גבוהה, כדי לאפשר הדפסה איכותית

לאחר מכן, הקובץ יכנס לעבודה והוא יודפס, באמצעו מדפסת מיוחדת בהדפסה רחבה על הבד. נשתמש בדיו מיוחד שננעל על סיבי בד הקנבס וגורם לכך שהתמונה תהיה איכותית ושתשמר לאורך זמן. כך נוכל לקבל תמונה איכותית שתישאר איתנו עוד שנים רבות.

איפה כדאי לבצע הדפסת קנבס בזול?

הדפסת קנבס בזול מומלץ לעשות בחברה שבבעלותה בית דפוס דיגיטלי מתקדם. כיום, רבים מן החברות האלו אינן דורשות מכם לבוא פיזית למקום אלא מאפשרות לכם לשלוח את הקובץ במייל ולהיות בקשר רק כלפי השינויים והמניפולציות שאתם רוצים לבצע על התמונה. תהליך ההפקה מתבצע בבית הדפוס ולאחר הדפסת התמונה על הבד, החברה גם מורחת עליו שכבת גימור, המאפשרת לתמונה להשתמר לאורך זמן רב מאוד, כחדשה וכן מותחת את הבד על גבי מסגרת עץ. למסגרת חשיבות רבה בכל הקשור למתיחה טובה של התמונה, שתמנע ממנה להתעוות בהמשך.

חשיבות צוות מקצועי

הדפסת קנבס בזול היא דבר חשוב. כולנו רוצים להוציא כמה שפחות כסף אבל עלינו להקפיד שזה לא יבוא על חשבון איכות ההדפסה או איכות החומרים. כך למשל, למרות שקנבס סינטטי זול יותר מזה הטבעי, הרי שהוא נופל באיכויותיו מקנבס העשוי 100 אחוז סיבי כותנה. למזלנו, ניתן למצוא כיום חברות איכותיות מאוד הפועלות על פי סטנדרט גבוה ועם חומרי גלם מצוינים ועדיין מציעים מחיר מצוין.

זה גם המקום לבחור בבית דפוס שמגלה פתיחות לרעיונות העיצוביים שלכם ושהצוות שלו מקצועי ומיומן הן ברמה הגרפית והן ברמת הדפוס. צוות כזה יכול לספק לנו גם הכוונה ויעוץ נדרשים ואפילו להציע לנו אפשרויות דפוס אחרות כמו קנבסים גדולים מאוד, צורות קנבס ייחודיות ולא שגרתיות, רעיונות עיצוביים כמו יצירת פסיפס מתמונות או קולאז' תמונות בגדלים שונים ועוד ועוד רעיונות מעניינים.

הדפסת קנבס בזול

הדפסות על קנבס תמיד יעלו מעט יותר מתמונה רגילה שתמצאו בחנות סטוק. זה ברור מאוד נוכח העובדה שתמונה רגילה יוצרה כחלק מפס ייצור של אלפי תמונות ואילו התמונה שלכם היא בלעדית. ועדיין, כשתתלו את היצירה שלכם על הקיר, תרגישו שההפרש שווה כל שקל.

הדפסת קנבס מחירוןאנחנו עוסקים כל הזמן בשאלת מחירו של כל מוצר ומוצר ובכל הנוגע אל הדפסת קנבס מחירון, הדברים דומים. מצד אחד שמענו רבות על נפלאות ואיכות ההדפסה על קנבס ועל מגוון האופציות הרב שיש בתחום זה ומנגד, אנחנו רוצים לדעת מהו המחירון וכיצד הוא נקבע. לשירותכם, הנה מדריך הדפסת קנבס מחירון, מה יש לשים לב בסוגיה זו וכיצד אם בכלל ניתן להוזיל?

הגורמים המשפיעים על הדפסת קנבס מחירון

עלות הדפסת קנבס מושפעת מכמה פרמטרים, הקובעים בסופו של דבר את המחיר הסופי. שני הבולטים ביותר ואלו שנתונים לבחירתנו, הם כמות ההדפסים שנרצה ליצור וכמובן גודל ההדפסות. ככל שהכמות של הדפסות תגדל, המחיר הכללי יהיה כמובן גבוה יותר. יחד עם זאת, חברות רבות יציעו לכם מבצעים, כך שהמחיר פר יחידה יהיה זול יותר באופן פרופורציונאלי. 

לגבי גודל ההדפסה, הרי שככל שהקנבס עליו נדפיס יהיה במידות גדולות יותר מחירו יעלה. בתחום הדפסות על הקנבסים, מקובל מאוד להדפיס תמונות גדולות. זהו יתרון ברור של הקנבס המודפס באמצעות במדפסות בפורמט רחב וכמובן שכולם ששים לנצל זאת ולהדפיס גם תמונות בגדלים של מטרים רבים. כאמור, המחיר לתמונות גדולות מאוד יהיה גבוה יותר אבל רבים רואים בכך מחיר שכדאי לשלם, שכן תמונה גדולה כזו היא עם נוכחות רבה יותר, משדרת עוצמה ומרשימה מאוד.

עוד פרמטרים בעלי השפעה על הדפסת קנבס מחירון

פרמטר נוסף הוא איכות הבד, איכות הצבע ואיכות ההדפסה. כאן אנו איננו יכולים לבחור מבין העדפות שונות אלא אנו יכולים להקפיד לבחור בחברות איכותיות העושות שימוש בציוד הטוב ביותר ומשקיעות באיכות. לא נרצה לחסוך בנקודה זו, שכן בסופו של דבר לאיכות העבודה ולאיכות ההדפסה משמעות ישירה על איכות התוצר הסופי.

רמת ההדפסה היא פרמטר חשוב מאוד בהקשר למחיר וכמוהו גם  איכות הדיו, שמומלץ כי הוא יהיה דיו פיגמנטי, מבוסס מים, הנאחז טוב יותר בסיבי הבד ומקנה איכות, עושר ועומק טובים יותר לתמונה. גם בד הקנבס עצמו הוא משתנה חשוב בקביעת המחיר. אם תבחרו בקנבס סינטטי, המחיר יהיה זול אבל גם איכות התמונה לא תמריא לגבהים. לעומת זאת, קנבס ארוג בצפיפות באמצעות 100 אחוז סיבי כותנה, הוא הטוב ביותר וייתן את התמורה המלאה לכסף.

עוד שני פרמטרים חשובים הם המסגרת והגימור. כדי שבד הקנבס יוכל להימתח, צריך לבנות מסגרת סביבו. במידה והמסגרת אינה איכותית, הרי שהתמונה תהיה זולה אבל לא עמידה והיא תתקמט ותפגע עם השנים. לעומתה, מסגרת העשויה עץ אורן מחוטא כנגד מזיקים, תביא להבלטה טובה יותר של התמונה ולעמידות לאורך שנים רבות. גם רמת הגימור חשובה. בתום ההדפסה, חשוב למרוח לכה על גבי הבד, כדי לשמר את הצבעים במקומם וכדי למנוע את הדהיה שלהם עם הזמן וכן יצירת סדקים וקילופים שלהם. לא תרצו שיחסכו לכם ועליכם בנושא הגימור.

למה הדפסת קנבס מחירון כל כך גבוה?

קודם כל, העלות לא תמיד גבוהה. יש חברות המציעות הדפסה סופר איכותית, בלי לפגוע במאום בהצטיינות התהליך ועדיין מציעות מחירים נוחים מאוד. ולמרות זאת, כמעט תמיד, הדפסת קנבס מחירון תהיה גבוהה במעט מתמונות שנקנה בחנות סטוק או כלבו. הסיבה העיקרית לכך היא שתמונות שבחנות הן תמונות שיוצרו באלפים ויש כמותן אלפים. זהו תהליך שנעשה כמו כל מוצר צריכה פשוט מהמזרח ולכן איכותו ירודה ובעיקר הוא מיוצר בייצור המוני המוזיל אותו. לעומת זאת, התמונה שלכם על הקנבס היא ייחודית שלכם. גם אם מי שמצולם עליה הם אתם ומשפחתכם וגם אם לא- הרי שהיא הודפסה במיוחד עבורכם. זו כמו יצירה אישית, שבאופן טבעי עולה יותר כסף. עם זאת, היא מרשימה הרבה יותר ובעיקר היא ייחודית לכם.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.