מתנות מיוחדות לחנוכת בית

הוזמנתם לחנוכת בית של חברים טובים או בני משפחה, מעבר לכך שאתם הולכים להשתתף באירוע משמח במיוחד שבו האנשים הקרובים והאהובים עליכם יוצאים לדרך חדשה, עליכם לחשוב מה כדאי להביא להם לכבוד המעבר לבית משלהם ולכבוד המאורע המשמח. לפניכם רשימה של מתנות נפלאות וייחודיות אשר יתנו מענה למשימה המאתגרת.

תמונות זכוכית

אם חשקה נפשכם במתנה באמת ייחודית אשר בדרך כלל לא תתקלו בה, תוכלו להפתיע את הזוג במתנה מקורית במיוחד תמונות זכוכית. התמונות מגיעות במבחר רחב של צבעים, גדלים וסגנונות אשר מהם תוכלו לבחור את התמונה שתתאים בדיוק עבור האנשים החוגגים את חנוכת הבית. אין ספק כי זוהי מתנה שובת לב שכן תמונות לבית הן מתנה נפלאה בפני עצמה אך כעת שניתן לרכוש אותן מזכוכית, המראה הייחודי שלהן הופך אותן ליותר מעוד תמונה רגילה שכולנו מכירים.

תמונות על קנבס

יש לכם תמונות ממש יפות עם הזוג שחוגג את חנוכת הבית? הפתיעו אותם עם הדפסת קנבס של התמונות שלכם, תוכלו להכין קולאז' יפהפה או תמונה אחת מטיול משותף או אירוע שהייתם בו יחד. מתנה כזו תמיד מחממת את הלב שכן היא מיד מעלה זיכרונות לחוויות מנהות שעשיתם יחד. תוכלו לבחור את  גודל הקנבס שבו אתם מעוניינים ולהפתיע אותם בהדפסה גדולה ומיוחדת שניתן לתלות על הקיר או אולי קטנה יותר ואינטימית שניתן להניח על מדף, שולחן או מזנון ברחבי הבית.

אלבום דיגיטלי

מתנה ייחודית למדי יכולה להיות הדפסה של אלבום דיגיטלי, תוכלו להכין אלבום של חוויות משותפות שלכם ושל הזוג או של הזוג עצמו מכל מיני אירועים שונים שהיו להם בחיים. אלבום כזה מנציח את הרגעים היפים והמיוחדים ביותר, שכן הוא נותן ביטוי ממשי לאותו רגע מתועד. כולנו אוהבים להביט באלבומים משום שהם סוחפים אותנו למקומות נעימים, לחוויות מהעבר, לרגעים מרגשים והם תמיד מעלים חיוך על פנינו. זוהי מתנה מרגשת במיוחדת, מלאת מחשבה, השקעה והשראה. והיא ללא ספק מומלצת במיוחד.

לוח שנה בעיצוב מיוחד ומותאם אישית

תוכלו לרגש את הזוג שעבר לדירתו החדשה בעיצוב לוח שנה במיוחד עבורו, תוכלו לשלב בלוח השנה תמונות של הזוג, שלכם, של חברים ושל בני המשפחה, או לחילופין דווקא לעצב להם לוח שנה בעיצוב אישי, משהו שמתאים רק להם כמו תחביב משותף שיש להם, למשל רכיבת זוגית על אופניים, תוכלו לעצב להם לוח שנה עם תמונות כאלו. אולי דווקא נופים ממקומות שונים בעולם שהם ביקרו בהם או סוגי מזון שהם אוהבים מאד ועוד.

לסיכום, תוכלו לרכוש שלל מתנות נפלאות לחנוכת הבית, כאלו המראות איזה חלק מהותי יש לכם בחיי הזוג החוגג, הפתיעו אותם באירוע עם מתנה יפה ומכובדת והשתתפו בשמחתם הגדולה של האהובים עליכם.

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.