עיצוב פנים וסטיילינג

 

שני בתים שונים, שניהם עוצבו על ידי מעצבת פנים, אבל האחד משרה אווירה חמימה, נעימה ואינטימית בעוד השני הוא אמנם אסתטי אבל מעט קר ומעט מנוכר – איך זה יתכן? ובכן, לא רק שזה יתכן, אלא שגם יש לכך הסבר. התחום של עיצוב פנים וסטיילינג הוא תחום סופר מקצועי, שמחייב רמה מקצועית גבוהה של מעצבת הפנים אבל גם חיבור טוב עם הלקוח ויצירת שפה משותפת שכל אחד יכול לבוא לידי ביטוי בצורה חופשית ומלאה. בשורות הבאות נסביר לכם על המוטיבים החשובים בבחירת מעצבת פנים במרכז, מוטיבים שישפיעו בסופו של דבר על האווירה והאסתטיקה של הבית שלכם.

 

רמה מקצועית גבוהה לצד התאמת טעמים

כאמור, התחום של עיצוב פנים והום סטיילינג הוא תחום מאוד מקצועי, שמחייב את העוסקים בו להשלים הכשרה מקצועית רשמית. על אף הנהוג לחשוב, תהליכי עיצוב אינם מבוצעים על סמך מצבי רוח או תחושות בטן, אלא גם ובעיקר, על סמך עקרונות מקצועיים מוקפדים במסגרתם אמורה מעצבת הפנים להביא כמובן לידי ביטוי את כישרונה האישי וטעמה האישי. המשמעות היא שבבחירת מעצבת פנים במרכז, אתם רוצים כמובן לוודא שהמעצבת הנבחרת שלכם היא בעלת הכשרה מקצועית ודיפלומה מקצועית, אבל גם בעלת מאפייני עיצוב שתואמים בדיוק לטעם שלכם. את זה תוכלו לעשות באמצעות בחינת עבודות קודמות של המעצבת באמצעות עיון בתיק עבודות ואפילו ביקור בנכסים אותם עיצבה בעבר.

ההבנה כי מולכם עומדת מעצבת פנים שמתאימה לכם היא הבנה שצריכה להתקבל אצלכם בשילוב הרגש וההיגיון. אתם רוצים תחילה להרגיש "וואוו" בתוככם ולאחר מכן אתם רוצים גם לחשוב על הדברים ולוודא שמדובר ב"וואוו" שנובע מתוך הבטן ולא מהראש. אנו מושפעים היום מנורמות וטרנדים עיצוביים, שלא תמיד עולים בקנה אחד עם ההעדפות האישיות שלנו ובבחירת מעצבת פנים במרכז, אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים את המעצבת שמתאימה לכם ולא לאיזו כתבת מגזין צבעונית.

 

כימיה אישית ומקצועית

למעשה, מה שתיארנו לעיל הוא מצב שבו קיימת כימיה מקצועית בינכם ובין המעצבת אותה בחרתם, אבל לא פחות חשובה מהכימיה המקצועית היא הכימיה האישית. בתהליך של עיצוב פנים וסטיילינג, חשוב מאוד שאתם כלקוחות תוכלו להביא תמיד לידי ביטוי את המחשבות שלכם, ההערכות שלכם, התלונות שלכם וההצעות שלכם וששום דבר לא ירתיע אתכם בכך. חשוב מאוד שמעצבת הפנים שבחרתם לא תאפשר לכם להתפשר על משהו שאתם לא חייבים להתפשר עליו. חשוב שהיא גם תדע לבלום אתכם כשצריך ולהוביל אתכם בנתיבים נכונים לכם יותר ושכשהיא תעשה את זה, אתם תרגישו שהיא עושה את זה לטובתכם. את כל זה אפשר לסכם בביטוי כימיה אישית, שגם היא חייבת להיות נוכחת בינכם ובין כל מעצבת פנים מומלצת במרכז אותה תבחרו לצורך עיצוב הבית שלכם על פי טעמכם וסגנונכם האישי.

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.