הזמנת קנבס – ליצור את התמונה שלכם בין רגע

הזמנת קנבסהזמנת קנבס עם התמונות שלכם או תמונות שאתם בחרתם, היא כבר מזמן המילה האחרונה בתחום פיתוח התמונות ועיצוב הבית. הדפסות הקנבס הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות ביותר בזכות התפתחות הטכנולוגיה ומכשור ההדפסה וכן בשל העובדה כי אנו מסוגלים לצלם במצלמות דיגיטליות אבל גם במכשירי הטלפון הנייד, תמונות באיכות גבוהה וברזולוציות מצוינות. 

בכך למעשה, תמונות משפחתיות, תמונות חוויתיות או סתם תמונות או כרזות שאנו מורידים מרשת האינטרנט, יכולים בקלות להפוך לתמונות מרשימות ומהממות, בגדלים שונים ומגוונים. בין אם זאת מתנה, תמונה למזכרת או תמונה לעיצוב ושדרוג חלל פנים, הזמנת קנבס הופכת את נתחום למלהיב ומלא אפשרויות.

 

ניתן לבצע הזמנת קנבס לכל תמונה?

התשובה היא כן ולא. אך לפני שנגיע נושא הזמנת קנבס, נלמד על בד הקנבס עצמו. למעשה זהו אותו בד מפורסם עליו ציירו מאז ומעולם בצבעים, הציירים הגדולים ביותר. לא לחינם הם בחרו בבד זה, שכן העובדה שהוא עשוי 100 אחוז כותנה וכי הוא ארוג בצפיפות מאפשרים לצבעים לבלוט עליו ולהעניק למכלול נופך נוסף של חיות ועומק. הקנבס עצמו הוא בד ולאחר ההדפסה עליו, יש צורך למתוח אותו על מסגרת עץ סמויה, כדי להעניק לו את המראה היוקרתי הנכון והסופי.

היופי בתהליך הזמנת קנבס בעידן המודרני, הוא שאתם יכולים "לשחק עם התמונה". הקובץ שאתם מביאים לחברה המדפיסה את הקנבס הוא קובץ דיגיטלי ולכן ניתן לערוך עליו שלל שינויים. אילו שינויים? החל מהסרת פגמים בתמונה המקורית, שינויי צבע וגוון ועד מניפולציות עמוקות יותר, הוספת כתובים ועוד ככל הטוב בעיניכם. את מערך השינויים האלו, תבצע עבורכם מחלקת הגרפיקה של חברת ההדפסה ולכן חשוב לבחור בחברה איכותית ומקצועית.

ככלל, חשוב לדעת שהם יעשו הכל כדי לשפר את התמונה אבל גם הם לא כל יכולים. במקרים רבים, התמונות אינן ברזולוציה גבוהה מאוד וכל עוד תרצו להדפיס אותם על קנבס קטנטן זה עוד יהיה בסדר. אבל אם תרצו להדפיס קנבס במידות גדולות מאוד (זה מרשים ומדהים), יהיה צורך למתוח דיגיטלית את התמונה ולשם כך תצטרכו תמונה ברזולוציה גבוהה ואיכותית. חברת הדפסות איכותית לא תעקוץ אתכם במידה ואין איכות כזו, כך שלא תקבלו לבסוף הדפסה ששילמתם עליה כסף רב אך היא מפוקסלת לחלוטין.

היתרונות של הזמנת קנבס

הדפסה על בד קנבס מאפשרת ליצור תמונה עמוקה, חדה ואיכותית בצורה יוצאת דופן. אלא שלצג איכות התמונה, אנו גם משדרגים את עמידותה ואת העובדה שהמראה היוקרתי והמרהיב ישמר כך לאורך עשרות שנים. חברות הדפסת קנבסים איכותיות מיישמות גימור על הקנבס לאחר ההדפסה, שגם מונע את דהיית הצבע, הופעת חריצים וסדקים על גב התמונה והתיישנותה. 

ניתן לנקות את הבד המתוח בקלות מאבק ולכלוכים וניתן אם רוצים גם להדפיס גם על  בד שיכסה את צידי המסגרת (ליצירת מראה תלת ממדי מיוחד). יתרון נוסף כאמור, הוא הגודל. את התמונה הדיגיטלית, במידה והיא איכותית, ניתן למתוח ולהדפיס על קנבס במידות גדולות מאוד. כך את התמונות הכי יפות שלכן, ניתן להציב כעת בצורה הרבה יותר נוכחת ומודגשת. אם תבחרו בכך, אין חובה להדפיס תמונה רק בצורה מלבנית. ניתן לתכנן ולהדפיס על מגוון צורות גיאומטריות.

פשטות, קלות וחסכון

כל התהליך עצמו אינו מורכב. אתם שולחים את התמונה באמצעות המייל, הווטסאפ או בהבאת כרטיס הזיכרון, בוחרים את הגודל והתמונה נכנסת לתהליך של עיבוד, הדפסה, גימור ומתיחה על המסגרת. בתוך זמן קצר מאוד, תוכלו להציב את התמונה הייחודית בסלון או בפינת חמד אחרת אצלכם בבית. המחיר עצמו גם הוא נוח מאוד. הוא מושפע כמובן מגודל התמונה אך הוא אינו יקר יותר מהחלופות של רכישת תמונה רגילה או הדפסת פוטו ומסגור התמונה.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.