קנבס בהזמנה אישית

קנבס בהזמנה אישית

קנבס יכול להיות מתנה מוצלחת לבן זוג או לחבר או משפחה. תמונה על קנבס יכולה להוות זיכרון על אחד הקירות בבית, וכל זה בעלות נמוכה יחסית. מבעד לכך שניתן להדפיס תמונות אישיות על קנבס, ניתן לעצב תמונות על קנבס בצורה הרמונית ככה שכמה תמונות יצרו תמונה אחת. 

 

קנבס בהזמנה אישית – מהי הדפסה על קנבס?

כיום יש שתי שיטות הדפסה מוכרות אשר למעשה הן תמונות מעוצבות המתאימות לסלון הבית, לחדר השינה ואפילו למרפסת. שתי השיטות הן הדפסה על קנבס והדפסה על קאפה, קיימים הבדלים מהותיים בין שתי השיטות. הדפסה על קנבס היא הדפסה על בד מיוחד (100 אחוז כותנה או לפחות רוב כותנה), שיטה זו החלה כבר מהמאה ה-13 עבור ציירים. הדפסה על קנבס הינה הדפסה אשר מחייבת אתכם להיעזר באיש מקצוע, מדובר על הדפסה ישירות על הבד שיכול להיות טריקי בשל גמישותו והחספוס שלו. חומר הגלם כשלעצמו יקר, ולכן הדפסה על קנבס תהיה יקרה יותר מאשר הדפסה על קאפה.

הדפסה על קאפה היא גם שיטה נפוצה, האחות הקטנה של הקנבס. בניגוד להדפסה על קנבס, הדפסה על קאפה נחשבת לפשוטה יותר וזולה. הדפסה על קאפה למעשה הינה הדפסה על נייר רגיל, את הנייר מדביקים על גבי משטח הקאפה שהוא קלקר דחוס. בשל חומרי הגלם הזולים, גם המחיר מושפע מכך. 

 

קנבס בהזמנה אישית – זמינות ונגישות

מהיום אתם כבר לא צריכים לצאת מהבית כדי לקבל את התמונה שלכם! קנבס בהזמנה אישית ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט של החברה ממנה אתם מקבלים שירות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר, להזמין את גודל התמונה הרצויה, לשלוח צירוף קובץ של התמונה אותה תרצו על גבי הקנבס, במקרה בו תרצו מסגרת עליכם לבחור את המסגרת הרצויה וכך נגמר התהליך. כמובן שזה לא תמיד פשוט כמו שזה נשמע ובכל מקום בו יש לכם צורך במענה אנושי תוכלו ליצור קשר עם אנשי המקצוע בחנות ולבצע את ההזמנה טלפונית דרכם. אם אתם אוהבים את הדרך המסורתית, אם אתם רוצים לראות את גודל הקנבס בעיניים שלכם כמובן שתוכלו להגיע לחנות ולבצע את ההזמנה במקום. קחו בחשבון שייתכן ותאלצו להמתין כאשר נדרשת עריכה של התמונה על ידי איש מקצוע בכדי להבטיח שמירה על איכות התמונה.

קנבס בהזמנה אישית – בחירת חברה מקצועית

אם אתם מחפשים חברה שגם תעניק לכם שירות מקצועי ונגיש וגם איכות גבוהה של מוצרים עליכם לעשות סקר שוק לפני שאתם מוציאים את הארנק. עליכם לבחון חברה מקצועית על פי עבודות קודמות שלה, זאת תוכלו לראות בגלריה של האתר. מקום מקצועי ינגיש את העבודות שלו לכל הלקוחות, יעניק שירות מקצועי ואדיב וידע להפוך את התמונה שלכם ליצירה חדשה. 

 

קנבס בהזמנה אישית – מחיר

האם המחיר מושפע כאשר מדובר על קנבס בהזמנה אישית? לא! מחיר הדפסה על קנבס מושפע על פי כמה פרמטרים, האחד זה גודל הקנבס. ניתן לבחור גדלים בטווח רחב, החל מתמונות בגודל סטנדרטי על קנבס ועד קנבס בגודל של שני מטרים, כמובן שככל שהקנבס גדול יותר כך גם המחיר משתנה. מבעד לכך המחיר מושפע גם מעצם חומר הגלם עצמו, האם מדובר במאה אחוז כותנה או שמא מדובר על חומרים סינתטיים. עוד דבר שעליכם לקחת בחשבון הוא האם יש זכויות על התמונה אותה בחרתם, האם מדובר על תמונה אשר שייכת לצלם ובמקרה כזה תהיה תוספת תשלום. 


מסקנות

קנבס בהזמנה אישית היא מתנה לכל דבר ועניין, המחירים משתנים בהתאם למספר פרמטרים, גודל, סוג החברה ואיכות חומר הגלם. אחד היתרונות בקנבס בהזמנה אישית הוא שהמוצר זמין לך בכל מקום ובכל זמן, ניתן דרך האתר למלא את כל הפרטים הנדרשים להשלמת התהליך. 

אין הבדל במחירים בין קנבס בהזמנה אישית ובין קנבס סטנדרטי, הזמנה אישית הוא שירות אשר החברות המובילות והמקצועיות מציעות. כמו כן, תמיד מומלץ לברר את הפרטים הקטנים כמו ממה עשוי הקנבס, האם מדובר על חומר גלם איכותי, האם מדובר על עבודת יד והאם ניתן לבחור מסגרת עץ או מסגרת אחרת אשר תהיה כלולה במחיר.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.