קנבס לחדר שינה

קנבס לחדר שינהקנבס לחדר שינה

חדר השינה שלכם מרגיש קצת ריק? יש לנו פתרון עבורכם! קנבס לחדר שינה הפך להיות אחד הטרנדים הבולטים בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים בוחרים לתת קו עיצובי לבית שלהם באופן אותנטי, אישי והכי חשוב – זול. קנבס הינו בד עמיד אשר משמש  אמנים וצלמים רבים, ומהיום גם אתכם. תוכלו להגיע למקום מקצועי אשר מתמחה בהדפסה על קנבס ולהדפיס את התמונה אותה אתם מעוניינים לתלות בחדר השינה שלכם.

 

קנבס לחדר שינה – מהו קנבס?

קנבס הינו בד אשר בעבר שימש ציירים ואמנים אחרים בכדי להביא לידי ביטוי את היצירות שלהם. כיום, קנבס עדיין משמש אמנים רבים, אך גם צלמים או מעצבים אשר מדפיסים את הצילומים שלהם על גבי בד קנבס, בד איכותי ועמיד אשר מאפשר לנו לראות תמונה בסדר גודל עצום ללא גירעון באיכות התמונה. קנבס הינו בד מקצועי אשר תוכלו למצוא בחנויות שונות המתמחות בהדפסה או במכירות מוצרי אמנים. רבים נוטים להתבלבל בין קאפה ובין קנבס, השוני הוא באיכות המוצר. כאשר קאפה הינו חומר גלם אשר עליו מדביקים את ההדפסה (נייר), ואילו קנבס הוא המוצר עצמו עליו מדפיסים את התמונה. ניתן להבחין בין השניים גם לפי החספוס שיש בבדי קנבס.

קנבס לחדר שינה – למה דווקא קנבס? 

למה לבחור בהדפסה על קנבס אם אפשר לקשט את החדר במשהו אחור? אולי עציץ נחמד או תמונה רגילה… הדפסה על קנבס מאפשרת לנו להעניק משהו מאיתנו למישהו אחר, לקרובים שלנו. הדפסה על קנבס לחדר שינה יכולה לבוא לידי ביטוי בתמונה זוגית אשר תתלו מעל המיטה, או תמונה משפחתית אשר היא תהיה קרובה אליכם בכל פעם שאתם מגיעים לנוח בחדר. מבעד לכך, הבחירה בקנבס על פני שיטות הדפסה אחרות מובנת מאליה, הדפסה על קנבס מבטיחה לנו הדפסה מקצועית  אשר נשמרת לאורך שנים ללא בלאי באיכות המוצר. קנבס מאפשר לנו לבחור את התמונות הרצויות ללא חשש לגריעה מאיכות התמונה, מקום מקצועי יודע להתאים את איכות התמונה לגודל המבוקש. 

 

קנבס לחדר שינה – התאמת גודל התמונה לחלל החדר

אתם לא רוצים להגיע למצב בו בחרתם תמונה שאינה פרופורציונלית לגודל החדר ולכן יהיה עליכם להתאים את התמונה בצורה חכמה. הדרך הפופולרית ביותר לחשב את גודל התמונה הרצויה היא על ידי השוואתה לגודל מסך הטלוויזיה באותו חלל חדר. גודל הטלוויזיה בחלל החדר יהיה הגודל המקסימלי המתאים לאותו חדר, זאת בהתחשב ובחרתם גודל מסך טלוויזיה לגיטימי לחלל החדר. בסופו של דבר אתם כן רוצים שהתמונה תבלוט, אבל אתם לא רוצים שהיא תהיה הפוקוס בלבד. עוד שיטה לסידור החדר באמצעות הדפסות קנבס היא על ידי בחירת תמונות קטנות 20*20 או 30*20, ניתן לבחור כמה תמונות ולסדר אותן באופן הדרגתי על קיר חדר השינה שלכם. מומלץ לבחור תמונות בעלות קישור מסוים, לפחות מבחינת צבע או תוכן.

 

קנבס לחדר שינה – פיתוח תמונות אישיות

היום אנשים כבר שוכחים לשמור את הזיכרונות שלהם באופן מוחשי, כל התמונות הולכות לאיבוד אי שם בכרטיס הזיכרון של הטלפון. בעבר היינו מפתחים תמונות ושמורים אותם באלבומים, אך שיטה זו כבר אינה נפוצה. תוכלו להגיע למקום מקצועי אשר מפתח תמונות על קנבס וליצור תמונות משפחתיות היום יהיו תלויות בחדרי הבית. כמו כן, רבים מגיעים אלינו על מנת לפתח תמונות מאירועים, חתונה, בר מצווה ובריתות, ואת התמונות תולים בחדר בעל המצווה. פיתוח תמונות אישיות אינו דבר פשוט וקל מאוד לפגוע באיכות התמונה בעת ההדפסה. לכן, שימו לב שאתם מגיעים אל מקום מקצועי אשר יודע לכוון את רזולוציית התמונה לגודל הקנבס אותו אתם בחרתם. מלבד לכך, אם יש לכם ספק לגבי גודל התמונה והאם היא מתאימה לחלל החדר, מקום מקצועי יידע להעניק לכם את כל הידע אותו אתם צריכים, מומלץ להגיע עם מידות החדר ליתר ביטחון.

קנבס לחדר שינה – לסיכום

לפני שאתם נכנסים להיסטריה, מחפשים מעצב פנים או יוצרים קשר חזרה עם האדריכל שלכם, תנשמו רגע. ניתן לעצב את הבית באופן פשוט ואותנטי, זאת על ידי הדפסה על קנבס. תוכלו לבחור בין תמונות של אמנים ובין תמונות אישיות שלכם אשר יהיו מודפסות על בד קנבס בהתאם לגודל הרצוי ובהתאם לחלל חדר השינה… מהיום כבר אין צורך להוציא סכומי עתק על עיצוב הבית, כל מה שצריך הוא תמונת קנבס.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.