שיש למטבח בזול פרקט פי וי כי

שיש למטבח בזול 

השיש הוא לא רק פריט עיצובי במטבח שלנו הוא גם המקום בו קורה כל הקסם,

אך לרוב מדובר בהוצאה כספית גדולה אשר הרוב המוחלט בנינו לא יכול להשקיע בה, ולכן יש גם סוגי שיש זולים אשר עושים את העבודה מבחינה עיצובית ופרקטית ולכן כל מה שנותר לכם הוא רק לבחור.

 

אז לפי מה נקבע מחיר השיש?

סוג השיש הוא פרמטר היכול לשנות מאוד את המחיר ונע מ500 ₪ למטר ועד אלפי שקלים, ולכן מידות המטבח יכולות להשפיע בנוסף, מה גם שישנם תוספות על גימורים אשר נראים לנו קטנים אך יכולים לשנות לחלוטין את המחיר ולכן כשקובעים מחיר כדאי לדעת שהמחיר על השיש לא תמיד כולל בתוכו את התוספות הובלה גודל וגימורים.

 

מה הם האפשרויות לשיש קיום?

כיום יש אפשרויות רבות ומגוונות כשמדובר בשיש למטבח ממחיר נמוך לגבוה 

שיש אבן קיסר- הוא דוגמה לשיש הנפוץ ביותר אשר עלותו היא בין 800-2500 למטר.

כמובן כאשר לא מחשיבים משטחי שיש קיסר ייחודיים שמחירם גדל בהתאם.

שיש גרניט- הוא שיש טבעי אשר תהליך הייצור שלו יקר ולכן משפיע על מחירו התלוי מאוד בייחודיות שלו ומחירו נע מי 1000-5000 למטר ואף יותר.

שיש  סילטרון הוא שיש מחומרים  סינטטים הדומה מאוד לאבן קיסר.

מחירו נע מ800-2500 למטר.

שיש נוסף הוא שיש דקטון אשר עשוי מגרניט ופורצלן ומחירו נע מ 1500-2800                                                         

 

פרקט PVC –

מה הפרקט ולמה הוא כלכך נפוץ?

הפרקט הוא מחומר סינטטי אשר מציג גמישות עיצובית אשר מאפשר לנו לקבל את העיצוב עץ/אבנים שחיפשנו עבור הבית שלנו תוך קבלת יתרונות אשר לא תקבלו מפרקט מחומרים טבעיים.

פרקט זה הוא עמיד ללחות הוא בעל אטימות אנטי בקטרי ועוד.

הוא יכול להיות פרקט מעולה לכל חלל בבית ומאפשר לנו לקבל כל עיצוב שנרצה לפי דרישתנו, מכיוון והוא מתאפיין ביכולתו לחקות חומרי גלם טבעיים ומציג שלל דוגמאות טקסטורה ותבניות.

מכיוון והוא עמיד ללחות ניתן לרצף איתו מחדרי אמבטיה עד חדי כושר וסאונות בלי לפחד שהוא יהרס.

ההתקנה שלו תלויה במיקום בו מניחים אותו ולכן כדאי לפנות לחברה המומחית בהתקנת פרקטים מסוג זה שתוכל להתקין את הפרקט בצורה מיטבית לחלל בו תרצו לשים אותו ואף תתאים לכם את המחיר לפי גודל החלל ומשתנים נוספים כמו הובלה התקנה כך שתוך זמן קצר תוכלו להתחדש בפרקט איכותי המתאים באופן מיטבי לעיצוב שחלמתם. 

לסוגי שיש ומידע נוסף היכנסו לאתר שלנו https://aven-s.co.il

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.