הדפסת תמונות על קנבס במחירים מצחיקים!

יש לכם תמונה במחשב שאתם מאוד רוצים לתלות על קיר הסלון? מצאתם תמונה יפהפייה של דוגמא גרפית או סצנת טבע, עיר, אנשים או כל נושא אחר, אותה אתם רוצים איכשהו להעביר אל קיר הסלון? שירות הדפסת תמונות על קנבס נועד בדיוק למטרה זו ומאפשר לכם להדפיס כל תמונה שתרצו על גבי קנבס מקצועי באיכות גבוהה וברזולוציה גבוהה. איך מתבצעת ההדפסה של תמונות על גבי קנבס? אילו תמונות אפשר להדפיס על גבי קנבס והאם ישנן תמונות שאותן לא ניתן או לא רצוי להדפיס על גבי קנבס? האם אפשר לבחור כל מידה של קנבס? האם אפשר ליצור רצף של מספר קנבסים כחלק מתמונה אחת גדולה? על כל הצורות בהן תוכלו להדפיס את התמונות האהובות עליכם על גבי קנבס, מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת PIC המציעה שירותי הדפסת תמונות על קנבס בשלל פורמטים וללקוחות מכל רחבי הארץ.

אישה מחבקת תמונת קאנבס

איך מתבצעת הדפסה על גבי קנבס?

ובכן, קנבס הוא למעשה אריג שעשוי מסיבי כותנה עבים יחסית, כשהם ארוגים שתי וערב ומכוסים בשכבת מגן המקשה את הבד והופכת אותו למשטח חלק ואחיד עליו ניתן לצייר או להדפיס. את הקנבס עצמו אנחנו פוגשים כשהוא מתוח על גבי מסגרת עץ מרובעת במידות המתאימות, אלא שלפני מתיחתו על גבי המסגרת, המדובר בגליל של בד עליו ניתן להדפיס כל דבר ממש כפי שמדפיסים על נייר, שמשונית, מדבקות וחומרים אחרים בבית דפוס. תהליך ההדפסה עצמו מבוצע על ידי הזמנת קובץ התמונה למחשב הדפוס, הכנת התמונה ועיבודה בהתאם למידות הקנבס המיועד ושליחתו להדפסה במדפסת פורמט רחב דיגיטלית. בתום ההדפסה, נחתך הקנבס המודפס מהגליל בתוספת שוליים מכל צד, נמתח על גבי מסגרת עץ מתאימה והנה יש לנו תמונת קיר מוכנה לתלייה.
ראו גם: הדפסה על קנבס מחיר

אילו תמונות אפשר להדפיס ואילו תמונות לא רצוי להדפיס על גבי קנבס?

במסגרת התהליך של הדפסת תמונות על גבי קנבס, מבוצעת למעשה הגדלה של התמונה המקורית מהגודל בו היא מופיעה על גבי מסך המחשב לגודל של הקנבס. יחד עם זאת, גודל התמונה על גבי המחשב לא מעיד על גודלה האמיתי של התמונה. גודל זה נקבע על פי הרזולוציה שלה. ככל שהרזולוציה של התמונה גבוהה יותר, כך ניתן להדפיס אותה במידות גדולות יותר מבלי לפגוע באיכות התמונה ומבלי לקבל אפקט של גרעון התמונה. אם תנסו להדפיס תמונה ברזולוציה נמוכה על גבי קנבס גדול, תתקבל תמונה מאוד לא איכותית ומגורענת, שאין דבר בינה ובין אסתטיקה. על כן, כאשר אתם בוחרים תמונה לצורך הדפסה על קנבס, אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים תמונה ברזולוציה גבוהה של לפחות כמה אלפי פיקסלים בכל מימד. במידה ורזולוציית התמונה נמוכה, תוכלו להדפיס אותה על גבי קנבסים קטנים של 20 או 30 ס"מ, אבל כל קנבס גדול יותר והתמונה תאבד מהאיכות שלה בצורה משמעותית.
ראו גם: לוח שנה עם תמונות

מעבר לנושא הרזולוציה, לא קיימת כל מגבלה אחרת על סוגי התמונות אותן ניתן להדפיס באמצעות שירות הדפסת תמונות על קנבס. יחד עם זאת, שימו לב שפרופורציות התמונה (אורך ורוחב), צריכות להתאים לגדלי הקנבס הסטנדרטיים. כך למשל, אם צילמתם במצלמת הטלפון שלכם תמונת פנורמה (תמונה ארוכה מאוד וצרה), לא תוכלו להדפיס אותה על גבי קנבס סטנדרטי מבלי לעוות מעט את תוכנה. במקרה כזה, האפשרות שעומדת בפניכם היא חלוקת התמונה לשני חלקים והדפסת כל חלק על קנבס נפרד, כך שיהיה עליכם לתלות את שני הקנבסים זה לצד זה בכדי להציג את התמונה המלאה.

פורמט זה של הדפסה מביא אותנו לאחת הטכניקות המעניינות בתחום של הדפסת תמונות על קנבס, הטכניקה של חלוקת תמונות לחלקים ותלייתם כפאזל ליצירת התמונה השלמה. כך למשל, תוכלו לבחור קבוצה של חמישה שישה קנבסים, שיעמדו זה לצד זה בשורה, זה מתחת לזה בטור או זה בקרבת זה בכל כיוון אפשרי, כשעל כל אחד מהם מודפס חלק אחר של התמונה ויחד הם יוצרים כולם את התמונה השלמה. למעשה, מדובר באחת מהטכניקות המועדפות על לקוחות המזמינים הדפסת תמונות על קנבס, אם כי זה לא מתאים לכל סגנון עיצוב וכדאי לשקול את הדברים באופן פרטני על פי ההעדפות שלכם.
ראו גם: הדפסת קולאז תמונות

אלבום דיגיטלי מבצע

כמה עולה הדפסה על קנבס?

הדפסת תמונות על קנבס הוא שירות שמסופק בטווח מחיר רחב מאוד, החל מכמה עשרות שקלים לקנבס קטן במידות של 20 ס"מ אורך וכלה במאות שקלים לקנבס במידות של קרוב לשני מטר אורך. אם תשוו את המחירים לתמונה המוצעת לכם בחנות כלי הבית השכונתית, ייתכן שהמחיר יהיה גבוה יותר אך אפשר בהחלט להבין מדוע. המדובר למעשה בשירות שבו מודפסת עבורכם תמונה אחת ויחידה לבחירתכם, כך שעבור כל תמונה נדרש תהליך שלם של עיבוד התמונה והכנתה והתאמתה לגודל הקנבס. בדפוס המוני נבחרת תמונה אחת המודפסת באלפי עותקים מה שמייעל מאוד את התהליך ומפחית את העלויות שלו בזכות היתרונות לגודל. כאשר מדפיסים עבורכם תמונה אחת בהתאמה אישית, מדובר בתהליך יקר יותר מדפוס המוני ויש לכך מחיר. יחד עם זאת, גם התועלת של בחירת התמונה המדויקת שאתם בוחרים בה ולא תמונה שמישהו אחר בחר עבורכם, היא תועלת חשובה ששווה כל שקל בעלות השירות.

עוד לעניין המחיר, כדאי לדעת שבישראל מוצע השירות של הדפסת תמונות על קנבס, על ידי שורה של חברות ובתי עסק ולא כולם מציעים את אותו הסטנדרט ואותה רמת המחירים. כך למשל, כאשר אתם מזמינים את השירות, אתם רוצים לוודא שהתמונה מודפסת על גבי קנבס עשוי מאה אחוז כותנה המתוח על גבי מסגרת עץ אורן מלא. קנבס סינטטי ייראה לכם כמעט אותו הדבר, אבל בפועל הוא לא מאפשר את עמידות התמונה והצבעים לאורך זמן כמו קנבס כותנה, מה שאומר שכבר כעבור שנים או אפילו חודשים, תוכלו להבחין בדהייה של צבעי התמונה ואפילו בקילופי צבע שמופיעים על גבי הקנבס. אחרי שווידאתם שאתם מקבלים קנבס מאה אחוז כותנה, בהחלט מומלץ לבחון שני מקומות שונים לגבי המחיר המוצע, ובתנאי כמובן שבשני המקרים מוצע שירות זהה מבחינת גודל התמונה, איכות ההדפסה ואיכות הקנבס. לא מן הנמנע שבהשוואת מחירים כזאת, תוכלו לגלות פערי מחיר משמעותיים ואין שום סיבה שתשלמו יותר ממה שאתם באמת צריכים לשלם.

בהזמנת שירות הדפסת תמונות על קנבס בחברת PIC אתם יכולים להיות בטוחים בכמה אמיתות בלתי מתפשרות: כל ההדפסות מבוצעות על ידי ציוד דיגיטלי מקצועי, כולן מודפסות באמצעות דיו פיגמנטי סופר איכותי ועמיד עד 100 שנה, כולן מודפסות על גבי קנבס מאה אחוז כותנה מתוח על גבי מסגרת עץ אורן מלא וכולן מודפסות לאחר תהליך מקצועי של עיבוד התמונה והכנתה בצורה מדויקת להדפסה על גבי קנבס. אבל מעבר לכל זה, PIC כמה מבטיחה לכם את כל היתרונות האלה תמורת מחיר אטרקטיבי ותחרותי שלא תוכלו למצוא עוד כמוהו בשוק. מקצועיות, אחריות מלאה על כל הדפסה המבוצעת על ידינו ומחיר אטרקטיבי – זה מה שאתם מקבלים בהזמנת תמונה על קנבס של PIC.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.