שירות הדפסה על קנבס תוך 5 דקות!

העידן שבו אתם צריכים לבחור תמונות לבית מתוך מבחר מוגבל של אפשרויות שמישהו אחר הגדיר עבורכם, הוא עידן שכבר לא קיים. עם היכולת החדשנית של הדפסה על קנבס אתם הם אלה שיוצרים את האפשרויות שלכם בעצמכם, אתם מחליטים מה יופיע בתמונה שתלויה בביתכם ואתם יכולים לבחור כל מה שעולה בראשכם ואתם מחליטים גם מה יהיה הגודל או הדוגמא. על כל האפשרויות העומדת בפניכם להדפסה על גבי קנבס, מסבירים לכם בשורות הבאות המומחים של PIC, שגם מציעה את השירות של הדפסה על קנבס במפרטים העשירים והגבוהים ביותר בישראל.

מה זה בעצם הדפסה על קנבס?

ובכן, קנבס כידוע, הוא משטח ציור עשוי בד ארוג עם חומר מקשה. הקנבס נמתח על גבי מסגרת עץ שמעניקה לו את צורתו הרבועה, ומשם הדרך אל הקיר כתמונת סלון היא קצרה. העניין הוא שעד כה, אם הייתם רוצים לתלות תמונה חדשה בסלון הבית, הייתם צריכים לבחור מבין מבחר מוגבל של תמונות שהוצגו לכם בחנות. כיום, בעידן האינטרנט, המבחר אמנם גדול הרבה יותר, אבל עדיין מדובר במבחר שלא אתם בחרתם ולא אתם יצרתם ועדיין נותרה לכם משימת החיפוש אחר התמונה האולטימטיבית לסלון הבית שלכם.

תמונה עם מסגרת

במקום זאת, הדפסה על קנבס מאפשרת לכם קודם כל לבחור מה אתם רוצים לראות בתמונה ולאחר מכן להדפיס את זה על קנבס. במקום שמישהו יחליט בשבילכם, ידפיס את זה על קנבס וימכור לכם, אתם קונים את הקנבס בנפרד ואת ההדפס שיודפס עליו בנפרד. זה אומר שאתם יכולים לתלות בסלון הבית שלכם כל מה שאתם רק יכולים להעלות בראשכם, החל מרעיון ערטילאי, דרך ציור נהדר שמצאתם באינטרנט וכלה בתמונות של בני המשפחה אותן צילמתם במצלמה הפרטית שלכם. כל מה שאתם יכולים להדפיס על דף, אתם יכולים גם להדפיס על קנבס. אבל זאת רק ההתחלה. אתם יכולים להחליט גם מה יהיה גודלו של הקנבס. פה כמובן ישנם מספר גדלים סטנדרטיים מתוכם תוכלו לבחור, אבל זאת דווקא בשורה טובה, כי אתם לא באמת רוצים לבחור במשהו שאתם לא מבינים בו. אנשי מקצוע בחרו סט שלם של מידות סטנדרטיות לתמונות, מידות שעונות גם על יחס הזהב שכל כך חשוב בפריטים אסתטיים, ואתם רק צריכים לבחור את המידה המתאימה לכם. תוכלו גם ליצור תמונה אחת שלמה מתוך סט שלם של קנבסים, כולם באותה מידה או כל קנבס במידות שונות, על מנת ליצור חלקי תמונה הנתלים יחד זה לצד זה בכדי ליצור את התמונה השלמה.

הדפסה על קנבס פותחת בפניכם עולם שלם של אפשרויות לבחור בדיוק מה אתם רוצים לראות בסלון הבית שלכם ואיך בדיוק אתם רוצים שזה יהיה מעוצב, ואם כל זה לא מספיק, אז זה גם יעלה לכם הרבה יותר זול מאשר לקנות תמונה מוכנה מן המדף. בניגוד לכל התעשיות האחרות, בהן מוצרים בהתאמה אישית עולים בדרך כלל יותר מאשר מוצרים מן המדף, בתחום של הדפסה על קנבס זה עובד בדיוק ההיפך.
ראו גם: הדפסה על קנבס מחיר מבצע!

על מה חשוב להקפיד ואיך מזמינים?

ובכן, הדבר החשוב ביותר שיש להקפיד עליו בכל הדפסה על קנבס הוא איכות התמונה. זכרו שהתמונה שאתם רואים על גבי המסך היא תמונה קטנה יחסית ואותה יש למתוח למידות הקנבס מה שפוגע ברמת האיכות שלה. ככל שהתמונה המקורית תהיה ברזולוציה גבוהה יותר, כך התמונה על גבי הקנבס תהיה איכותית יותר. תמונות שאתם מצלמים במצלמת הטלפון, ובלבד שהן צולמו ברזולוציה הגבוהה ביותר, יכולות בהחלט להיות מודפסות באיכות נהדרת על גבי קנבס. אם ישנה תמונה שאתם מורידים מהאינטרנט, חשוב מאוד לוודא שהיא ברזולוציה גבוהה מאוד ומדובר על רזולוציה של כמה אלפי פיקסלים אורך ורוחב. לחברת PIC יש אמנם כלים לעיבוד דיגיטלי של התמונה, כלים המאפשרים לשמר מקסימום איכות בזמן המתיחה על הקנבס, גם כאשר איכות המקור אינה גבוהה במיוחד. יחד עם זאת, תיקוני תמונה אלה לא יכולים להחליף תמונה באיכות גבוהה וככל שמדובר בהמלצה מקצועית – עדיף להדפיס אולי תמונה אחרת שיש לכם אותה באיכות גבוהה יותר, מאשר התמונה שאתם מעדיפים, אם היא לא באיכות מספקת.

הדבר השני שאתם רוצים להקפיד עליו הוא לוודא שמדובר בתמונה שאכן מתאימה למקום בו אתם מייעדים לתלות אותה. רבים בוחרים להדפיס תמונות של בני משפחה, אך כאשר תולים את התמונה בפועל, מגלים שהיא לא עולה בקנה אחד עם העיצוב הכולל של הבית. אם יש תמונה ספציפית של בן משפחה, אותה אתם רוצים להזמין באמצעות הדפסה על קנבס, יש באפשרותכם לבצע עיבוד תמונה על מנת לשנות את הגוונים ואת "הטמפרטורה" של התמונה, כך שתתאים יותר לעיצוב הכולל ואת זה כמובן, יבצעו עבורכם המומחים של PIC על פי בקשתכם. כמו כן, מאחר והתמונה המקורית היא בפורמט דיגיטלי, ניתן לעבד אותה תוך שילוב עם אלמנטים גרפיים נוספים שיאפשרו לשמר את התמונה המקורית ובמקביל גם להתאים אותה לסביבת העיצוב.

קאנבס הדפסה

לבסוף, חשבו על האווירה שאותה אתם רוצים ליצור בבית. אחד הפורמטים החמים ביותר בתחום של הדפסה על קנבס הוא הפורמט של הזמנת מספר קנבסים בתצורות שונות כשעל כל קנבס מודפס חלק אחר של התמונה ובהנחת הקנבסים זה לצד/ מעל/ מתחת לזה בתצורת פאזל, מתקבלת התמונה השלמה. פורמט זה הוא כאמור פורמט מאוד אטרקטיבי, אבל הוא לא מתאים לכל בית ולא מתאים לכל אווירה. ישנם בתים שגם לעולם לא יתלו קנבס עירום ללא מסגרת. על כל זה אתם רוצים להחליט מראש ולהזמין על פי מה שמתאים לבית שלכם ולא על פי איך שזה נראה על מסך המחשב.
ראו גם: הזמנת ספר תמונות מעוצב

האם אפשר להוסיף מסגרת?

אפרופו בתים שבהם כל התמונות תהיינה ממוסגרות, חשוב לזכור שקנבס מודפס יכול להיות מוצר מוגמר וסופי, אבל הוא יכול להיות גם מוצר ביניים שאותו אפשר להכניס גם למסגרת. לאחר שתקבלו את הקנבס, תוכלו למסגר אותו כרצונכם ולהוסיף לו זכוכית מגן קדמית ואם תרצו, אצלנו ב-PIC תוכלו להזמין מראש הדפסה על קנבס בתוספת מסגרת לבחירתכם מתוך שלל המסגרות המוצעות על ידינו. ככלל, אנו בהחלט ממליצים למסגר כל תמונה, גם בכדי להעניק לה אופי יותר מודרני, יותר כפרי או יותר יוקרתי, על פי טעמכם ועל פי העיצוב הכולל בביתכם וגם בכדי להגן על התמונה ולהבטיח לה חיים ארוכים ככל שרק ניתן.
ראו גם: לוח שנה בעיצוב אישי

אצלנו ב-PIC עומדות בפניכם כל האפשרויות שקיימות בעולם המיוחד של הדפסה על קנבס, לרבות הדפסה על קנבסים במגוון רחב של מידות ופרופורציות, אפשרות להדפסה על קנבס ללא מסגרת עץ בסיס (אתם מקבלים גליל בד מגולגל), הוספת מסגרת דקורטיבית עם או בלי מגן זכוכית ועוד. לרשותנו מכונות דפוס רחבות, המחוברות למערכת מחשב עם כמה מתוכנות עיבוד התמונה המתקדמות ביותר בעולם, אשר מבטיחות לכם את התוצאה האיכותית והאסתטית ביותר. באתר האינטרנט שלנו תוכלו לקבל פרטים יותר קונקרטיים לגבי הפרמטרים שכדאי להקפיד עליהם לפני ביצוע הזמנה ולגבי האופן בו תוכלו לבצע את ההזמנה ולקבל את התמונה הסופית ישירות אל ביתכם.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.