פרגולות אלומיניום למרפסת, מחירי מרקיזות

פרגולה:

לכולנו יצא לשבת במפסת ביום חם ברצון עז לבלות את היום היפה הזה בחוץ, אך החום של השמש לא אפשר זאת.

פרגולה היא אחת מכמה הפתרונות המוצעים בשוק לבעיית השמש במרפסת והיא אולי אחת המפתרונות האולטמיטביות, אך גודל הפתרונות כך גם גודל העיצובים, יש כלכך הרבה אפשרויות עיצוב וקשה לבחור, לכן דבר ראשון שכדאי לעשות היא לדבר עם גורם מוסמך אשר יתן לכם את הפתרון הטוב ביותר עבור המרפסת שלכם.

הסיבה העיקרית שרוב האנשים פונים ישר לפתרון זה היא שפרגולת אלומיניום משמשת לשלל צרכים ללא הבדל מהותי במחיר אשר גם יתן את הפן העיצובי שיקפיץ לכם את מראה המרפסת ובאותה הזדמנות יהווה פתרון מעולה שבעקבותו תוכלו להשתמש במרפסת בלי בכל זמן בלי לחשוש ממזג האוויר.

למה כדאי לבחור באלומיניום?

אלומיניום נחשב לחומר שמאוד קל לעבוד איתו בבניית פרגולה, ולא מצריך שום עבודת תחזוקה, בניגוד לחומרים אחרים כמו עץ שצריך לשמן ולצבוע כל כמה זמן, עם החומר ניתן לעשות כל מיני דברים אשר עם חומרים אחרים קשים ואף בלתי ניתנים לעשייה, כגון פרגולות מתקפלות בעיצובים שונים, החומר קל משקל כך שבמידה ויש הגבלת משקל במרפסת שלכם אין לכם ממה לדאוג ובהחלט ניתן לבנות אותה ללא שום עמודי תמיכה.

מה גם פרגולות אלומיניום למרפסת לא רגישה לשינוי בטמפרטורה ולכן עמידה בכל מזג האוויר ומשמש לא רק כהצללה מפני השמש אלה מגן גם מגשם.

כמות העיצובים שנפתחת לכם בעקבות בחירה בפרגולת אלומיניום היא אין סופית בשל יתרונותיה הרבים כך שהיא תתאים לעיצוב העכשווי של המרפסת ואף תוסיף רבות לעיצובה.

איך מתקינים פרגולה שכזאת ומה המחיר?

עבודה זו ניתנת לעשייה באופן עצמאי, אך כמו כל עבודה כדאי להשאיר אותה לאנשים מקצועיים,

ולהתייעץ עם גורם מוסמך כדי למנוע בעיות עתידיות,

כל חברת הדברה תגיע קודם לביתכם למדוד את שטח המרפסת ולראות היכן ניתן להציב את הפרגולה וכמובן תתן לכם להחליט על אופי העיצוב והפרגולה.

מרקיזה סטנדרטית עולה היום בשוק כ500 שח למ"ר.

טווח המחירים הממוצע של התקנת מרקיזה נע בין 2900 ל-.6500

לפרגולות וייעוץ היכנסו לאתר שלנו https://pergola-harel.co.il

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.